d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuvapeli
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 3 2012 01:44pm
korjaan, ei se niinkään sitä it alan tietämystä tarvi

pitää vaa osaa kattoo
10. tasoon lopetan ku alkaa aivot surkastuu ku miettii liikaa :D

tulen todellakin pelaamaan lisää
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll