Quote (Rocko @ Sep 14 2012 10:08am)
tää chilihehkutus saa mut lähinnä nauramaan. juu kivahan se on, että ruuassa on vähän makua, mutta tarkotus ei ole tehdä siitä syömäkelvotonta...
makuasioista hyvä setittää. Itse rakastan, että ruoka on tulista. Oikeen, että polttaa.
This post was edited by Pomppeli on Sep 14 2012 03:12am