Quote
täh? Talonvaltaajat kilareita?
nii en sitte tiiä ku en oo asiaan perehtyny
kuulemma semivaarallisia mestoja mitä kuulin tuol hampuris vallatulla alueella ku liikuttii
niihin ku tuppaa jumiutumaa näitä vähän erikoisempia ihmisyksilöitä

Quote (Pavise @ Aug 31 2012 04:18pm)
kyllähän se ois, sais vaan kaikilla kaupoilla olla kunnon puristimet takapihalla että ne vanhat safkat saatais kasaan niin ettei tuollaiset spuget niihin pääsis enää käsiksi
jos oikeasti välittäisitte, ostaisitte vaan ne ruuat sieltä mitkä on menossa vanhaksi ettekä kävisi jostakin takapihoilta varastamassa niitä.
väistämättä jotain pitää heivaa pois ja se poisheitetty tavara on ihan hyvää tavaraa mutta ei täytä lakivaatimuksia mitä järkee sitä ois kieltää sit joltain joka ois valmis sen hakemaan
mää en onnistu näkemään tos mitään väärää, sillä muutenha se ryönä vaa mädäntyy ja haaskautuu
onko se sit sun mielestä hyötykäyttöä
e: tietenki aleitamsit tarttuu aina messii o.O
This post was edited by hiivahirvio on Aug 31 2012 07:27am