d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Dyykkaus > Ootteko Kokeillu
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 31 2012 07:22am
Quote (Pavise @ Aug 31 2012 04:18pm)
jos oikeasti välittäisitte, ostaisitte vaan ne ruuat sieltä mitkä on menossa vanhaksi ettekä kävisi jostakin takapihoilta varastamassa niitä.


no kun niitä ei tosiaan saa myydä vaikka kuinka olisivatki täysin syömäkelposia
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 31 2012 07:24am
Quote (Gastly @ 31 Aug 2012 16:22)
no kun niitä ei tosiaan saa myydä vaikka kuinka olisivatki täysin syömäkelposia


meinasinkin lähinnä niitä kamoja joissa on joku päivä vaikkapa vielä ennen kun menevät pilalle, ajoittaisitte vaan ostonne ennen sitä pilallemenoa

noissa yleensä kun noissa on vielä jotakin alennuksiakin.

Quote (CeePee @ 31 Aug 2012 16:26)
Omat kaiuttimet on dyykattu, Jamon kajarit löyty lavalta, priimakunnossa.

Ei vissii mahtunu muutossa mukaan jolleki, noh ittelle kelpas.


tällänen vielä menee, viet roskia ja joku vatipää on tökännyt roskakatokseen aivan toimivaa sähkörompetta -> viet himaan kaikki ok

mut toi ruuan dyykkaaminen... :bonk:

This post was edited by Pavise on Aug 31 2012 07:28am
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 31 2012 07:26am
Omat kaiuttimet on dyykattu, Jamon kajarit löyty lavalta, priimakunnossa.

Ei vissii mahtunu muutossa mukaan jolleki, noh ittelle kelpas.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 31 2012 07:27am
Quote
täh? Talonvaltaajat kilareita?

nii en sitte tiiä ku en oo asiaan perehtyny
kuulemma semivaarallisia mestoja mitä kuulin tuol hampuris vallatulla alueella ku liikuttii

niihin ku tuppaa jumiutumaa näitä vähän erikoisempia ihmisyksilöitä :D



Quote (Pavise @ Aug 31 2012 04:18pm)
kyllähän se ois, sais vaan kaikilla kaupoilla olla kunnon puristimet takapihalla että ne vanhat safkat saatais kasaan niin ettei tuollaiset spuget niihin pääsis enää käsiksi

jos oikeasti välittäisitte, ostaisitte vaan ne ruuat sieltä mitkä on menossa vanhaksi ettekä kävisi jostakin takapihoilta varastamassa niitä.


väistämättä jotain pitää heivaa pois ja se poisheitetty tavara on ihan hyvää tavaraa mutta ei täytä lakivaatimuksia mitä järkee sitä ois kieltää sit joltain joka ois valmis sen hakemaan
mää en onnistu näkemään tos mitään väärää, sillä muutenha se ryönä vaa mädäntyy ja haaskautuu

onko se sit sun mielestä hyötykäyttöä

e: tietenki aleitamsit tarttuu aina messii o.O

This post was edited by hiivahirvio on Aug 31 2012 07:27am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 31 2012 07:27am
Quote (Pavise @ Aug 31 2012 03:24pm)
meinasinkin lähinnä niitä kamoja joissa on joku päivä vaikkapa vielä ennen kun menevät pilalle, ajoittaisitte vaan ostonne ennen sitä pilallemenoa

yleensä noissa on vielä jotakin alennuksiakin.


nykyään -30%, ennen oli -50%
sniiduilualennuksia
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 31 2012 07:33am
melkee kyyneleen tirautin kuukausi takaperin ku epätoivoissani lähin nälkäsenä dyykkaamaan ensimmäistä kertaa ja monen epäonnistuneen reissun jälkee pääsin lähikaupan roskiksille ja löysin leipää syötäväksi :rolleyes:

oli semi hieno fiilis saada jotain syötäväksi

This post was edited by hiivahirvio on Aug 31 2012 07:34am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 31 2012 07:33am
Quote (Pavise @ 31 Aug 2012 15:52)
johoo en tosiaankaan

hullujen ja pasi viherahon hommaa


-_-
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Aug 31 2012 07:34am
köyhien hommaa
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 31 2012 07:36am
aika absurdia kuitenkin et heitetään roskalavallisia syömäkelpoista safkaa menee ja sit lukitaan ne viel niin että ihmiset joilla ei oo varaa ruokaan ei niitä pääse sieltä hakemaan.
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 31 2012 07:37am
Quote (hiivahirvio @ 31 Aug 2012 16:27)
väistämättä jotain pitää heivaa pois ja se poisheitetty tavara on ihan hyvää tavaraa mutta ei täytä lakivaatimuksia mitä järkee sitä ois kieltää sit joltain joka ois valmis sen hakemaan
mää en onnistu näkemään tos mitään väärää, sillä muutenha se ryönä vaa mädäntyy ja haaskautuu
O


eli varastaminen on ok jossei se tyyppi vaan tarvitse sitä enää ?

kaupan kamojahan ne on niin kauan kun ne tontilla on, vaikka "roskiin" ovatkin jo tungettu

e- tässä maassa jokaiselle syödetään rahaa sylintäydeltä ilmaiseksi joka kuukausi vaikket töitä tekisikään, miten(väärin) te ne rahat käytätte on täysin teidän ongelma ja vastuu

+ edelleenkin voisitte vaan ostaa ne kamat sieltä ennenkun ne heitetään pois :rolleyes:

e2- >:( melko spurgumeininkiä, ootteko ajatellut et jos rahaa ei riitä safkaan miten ois toi nettiliittymän irtisanominen

This post was edited by Pavise on Aug 31 2012 07:42am
Go Back To Suomi Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll