Quote (Sape @ 31 Aug 2012 21:56)
silti cookie cuttaa a1 paremmin ku sun ykskään charas XDDD
NO SE NY TAAS O YKS VITU SAMA....OON VAA TEHNY 60 LVL UKOT HC:L
/E PITI KOITTAA ET MIL OIS OLLU MIELENKIINTOO PELATA MUT KO KOKO INNOSTUS LOPAHTI ENNE KO KERKESI SAAMAA KAIKKI 60
This post was edited by KUF on Aug 31 2012 01:19pm