d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ding 60 Hc Baba
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 31 2012 01:19pm
Quote (Sape @ 31 Aug 2012 21:56)
silti cookie cuttaa a1 paremmin ku sun ykskään charas XDDD


NO SE NY TAAS O YKS VITU SAMA....OON VAA TEHNY 60 LVL UKOT HC:L

/E PITI KOITTAA ET MIL OIS OLLU MIELENKIINTOO PELATA MUT KO KOKO INNOSTUS LOPAHTI ENNE KO KERKESI SAAMAA KAIKKI 60

This post was edited by KUF on Aug 31 2012 01:19pm
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 31 2012 01:35pm
Quote (KUF @ 31 Aug 2012 21:19)
NO SE NY TAAS O YKS VITU SAMA....OON VAA TEHNY 60 LVL UKOT HC:L

/E PITI KOITTAA ET MIL OIS OLLU MIELENKIINTOO PELATA MUT KO KOKO INNOSTUS LOPAHTI ENNE KO KERKESI SAAMAA KAIKKI 60


heh :P
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 31 2012 03:19pm
Quote (KUF @ 31 Aug 2012 22:19)
NO SE NY TAAS O YKS VITU SAMA....OON VAA TEHNY 60 LVL UKOT HC:L

/E PITI KOITTAA ET MIL OIS OLLU MIELENKIINTOO PELATA MUT KO KOKO INNOSTUS LOPAHTI ENNE KO KERKESI SAAMAA KAIKKI 60


ei kai siellä tutorial vaikeustasolla oo hauskaa pelata
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Sep 2 2012 01:58pm
dead 60 hc baba :D
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 2 2012 02:33pm
Quote (Sape @ 2 Sep 2012 22:58)
dead 60 hc baba :D


:D mihi kuoli
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Sep 2 2012 03:27pm
Quote (Sape @ Sep 2 2012 09:58pm)
dead 60 hc baba :D


;DDDDDD 35lvl monk! norm dia just kaatu.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 2 2012 03:31pm
Quote (do_NaUKI @ Sep 3 2012 12:27am)
;DDDDDD 35lvl monk! norm dia just kaatu.


oujee mulla on 37 lvl monk :D
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Sep 2 2012 03:50pm
Quote (PMS @ 2 Sep 2012 22:33)
:D mihi kuoli


lagi+desecrator o/
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 2 2012 03:57pm
Quote (Sape @ 2 Sep 2012 21:50)
lagi+desecrator o/


:8
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Sep 2 2012 10:21pm
Quote (Sape @ Sep 2 2012 11:50pm)
lagi+desecrator o/


lagi o vittumaista ;D uutta ukkoa tulee vaa.ton 30% exp setin saa aika halvalla, joku 100k+ ja se auttaa aika paljo levelauksessa, ja sitä pystyy helposti pitää ainaki lvl40 asti.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll