Quote (CeePee @ 30 Aug 2012 23:31)
Jos 3G ei toimi harvemmin toimii 4G. Itellä Mokkula irrottelee 10-15M kotona mut 4G DC tai LTE verkkoa ei ole.
Riippuu ihan operaattorista ja paikasta onko DC tai LTE verkkoa. Ite duunissa DNA:lla ni kysykää vaa, Mokkulat o hallussa.
Ehdottomasti paras ja halvin vaihtoehto on ottaa kännykkään mahd. nopee netti ja käyttää sitä kiinni koneessa USB -johdolla, ei tarvii erillistä Mokkulaa.
nii jonku älypuhelin pitäs olla vai? niit liittymii voi saada jopa about 5e kk vissii, mut tiiä sit kuinka nopee ois
