d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 Hardcore
Prev1234513Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 29 2012 03:02pm
Quote (Pomppeli @ 29 Aug 2012 22:50)
pelaan hc:lla ja a4 ja a4 farmissa, sanokaa sit ku mennää farmaan niitä... barb 110k hp..


pic or didnt happen
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 29 2012 03:06pm
Quote (do_NaUKI @ 29 Aug 2012 21:00)
joo mut meinasin lähinnä mitä ukkoa/levelaus tipsejä yms. mulla on nyt tää 500fg laittaa toho ja saan softista vielä tonnin pari lisää.


No se että ei yksin kannata normia pidemmäks vetää, ainakaan jos valittet range depsin.. tulee jailer fast nii se on menoo, rippasin siihe comboo soololla WD:n ja parit wizzut.. Ei kai siinä muuta ole kun että täytyy varoo, ja kun pelaa pitkään niin koittaa välttää turhautumista..

ettei juokse vaa keskelle mobeja kun tuntuu että on voittamaton. rahaahan toi vaan periaatteessa vaatii kun infernolla pelataan, ja tietysti hyvän luotettavan porukan.
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 29 2012 03:35pm
Quote (wani @ Aug 29 2012 11:06pm)
No se että ei yksin kannata normia pidemmäks vetää, ainakaan jos valittet range depsin.. tulee jailer fast nii se on menoo, rippasin siihe comboo soololla WD:n ja parit wizzut.. Ei kai siinä muuta ole kun että täytyy varoo, ja kun pelaa pitkään niin koittaa välttää turhautumista..

ettei juokse vaa keskelle mobeja kun tuntuu että on voittamaton. rahaahan toi vaan periaatteessa vaatii kun infernolla pelataan, ja tietysti hyvän luotettavan porukan.


normin butser takana ja lvl15 monk !
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 29 2012 03:47pm
Quote (do_NaUKI @ 29 Aug 2012 21:35)
normin butser takana ja lvl15 monk !


dodii :P
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 29 2012 03:59pm
Minä. Sä tiedät sen kyllä! :D
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 29 2012 04:00pm
en oo jaksanu alottaa hcta nyt ku on ollu muuta
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 29 2012 04:05pm
Quote (PMS @ 29 Aug 2012 21:59)
Minä. Sä tiedät sen kyllä! :D


Nii mutta sulla on pitkä ja kurja taival päästä ees aluks 60 :)
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 29 2012 05:08pm
23 baba jo 8)
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 29 2012 05:13pm
Quote (Sape @ 30 Aug 2012 02:08)
23 baba jo 8)


fu mulla katkes netti stn ja ei käynnisty uusiks. ny oon ipadilla Vittu tätä touhua saatana paska netti muijja luona alkaa vituttaa urakalla! vois hakee huome 4g mokkula XD
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 29 2012 05:36pm
Quote (PMS @ 30 Aug 2012 01:13)
fu mulla katkes netti stn ja ei käynnisty uusiks. ny oon ipadilla Vittu tätä touhua saatana paska netti muijja luona alkaa vituttaa urakalla! vois hakee huome 4g mokkula XD


25 x) jäit vähä jalkoihin :<
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234513Next
Add Reply New Topic New Poll