d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 Act3 Tiimi > Softi
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 30 2012 01:28am
ja miks vitussa te farmaatte pelkkää eliteä, normimosatki paskoo raree nykysi nii saamarin kovaa vauhtia
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 30 2012 02:06am
Quote (hartwall @ 30 Aug 2012 10:28)
ja miks vitussa te farmaatte pelkkää eliteä, normimosatki paskoo raree nykysi nii saamarin kovaa vauhtia


no joo ja expaa kans
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 30 2012 07:50am
Quote (hartwall @ Aug 30 2012 09:28am)
ja miks vitussa te farmaatte pelkkää eliteä, normimosatki paskoo raree nykysi nii saamarin kovaa vauhtia


Quote (Rzi @ Aug 30 2012 10:06am)
no joo ja expaa kans


ei yksittäisiä ja muutamia jaksa, ainakin tankilla kerää suht näppärästi runilla possea ympärille ja likvidoi suuret sakit kerrallaan sitten.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 30 2012 08:18am
Quote (BebebBurns @ 30 Aug 2012 16:50)
ei yksittäisiä ja muutamia jaksa, ainakin tankilla kerää suht näppärästi runilla possea ympärille ja likvidoi suuret sakit kerrallaan sitten.


eiköhän se sitä tarkottanu. tornadot tappaa aina monsuja jotka jahtaa ni ties mitä roipetta sinne taakse jää :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll