Quote (hartwall @ Aug 30 2012 09:28am)
ja miks vitussa te farmaatte pelkkää eliteä, normimosatki paskoo raree nykysi nii saamarin kovaa vauhtia
Quote (Rzi @ Aug 30 2012 10:06am)
no joo ja expaa kans
ei yksittäisiä ja muutamia jaksa, ainakin tankilla kerää suht näppärästi runilla possea ympärille ja likvidoi suuret sakit kerrallaan sitten.