d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Katsotaan Minkä Tyyppistä Musaa Kuunteletta > Valitse Yks Kappale Näistä Neljästä.
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 25 2012 10:48am
en varmasti kuuntele yhtäkään näistä
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 25 2012 11:18am
enemmän tai vähemmän vastenmielisiä jokainen noista
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 25 2012 01:20pm
Ehdottomasti #3

Sainki heti uuden bändin listalle, kiitoksia tästä :D

€: Tietenki ruotsista, melodeathia, sieltä ne parhaat tulee ;)

This post was edited by CeePee on Aug 25 2012 01:21pm
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 25 2012 03:25pm
no vittu konemusiikkia.
Member
Posts: 41,475
Joined: Nov 13 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 25 2012 04:01pm
1. Angerfist - Megamix
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Aug 25 2012 04:42pm
Quote (Envee @ 26 Aug 2012 01:01)
1. Angerfist - Megamix


Vouch.

Varsinki jos on vihreet kruunut vetäny nii natsaa.
inb4rage
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 25 2012 05:25pm
3. oli kuunneltavaa
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 25 2012 07:04pm
KAIKKI PASKAA
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Aug 25 2012 07:26pm
Quote (Wondrous @ Aug 26 2012 01:42am)
Vouch.

Varsinki jos on vihreet kruunut vetäny nii natsaa.
inb4rage


kyl maar, timantit nassuu ja menoks
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 25 2012 08:06pm
Quote (Wondrous @ Aug 26 2012 01:42am)
Vouch.

Varsinki jos on vihreet kruunut vetäny nii natsaa.
inb4rage


ei ees silloi

Quote (Ehmed @ Aug 26 2012 04:26am)
kyl maar, timantit nassuu ja menoks



kai tää on sit sellane mielipidekysymys
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll