d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Kysely > Iso Hjalp
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Aug 24 2012 05:01pm
Seittemä tunnin päästä pääsis pelaa gw2 mut saakeli töihin mentävä.

Silti, en usko että parempaa peliä julkastaan vähään aikaan.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 24 2012 05:03pm
Quote (Give @ 25 Aug 2012 02:01)
Seittemä tunnin päästä pääsis pelaa gw2 mut saakeli töihin mentävä.

Silti, en usko että parempaa peliä julkastaan vähään aikaan.


eiks wowi oo julkastu jo?
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Aug 24 2012 05:05pm
Quote (Rzi @ 25 Aug 2012 02:03)
eiks wowi oo julkastu jo?


On, muttei tuo Beta nii paljoa Wowilta tuntunu. Tosin Wowia en paljoo pelannukkaa.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 24 2012 05:06pm
Quote (Rzi @ Aug 24 2012 11:03pm)
eiks wowi oo julkastu jo?


Siltä näyttäis, May 15, 2012 :o
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 24 2012 05:22pm
eipä tuu guild warsikaa wowia voittamaa ja tässä on menty aika monta vuotta
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Aug 25 2012 02:57am
Quote (Affii @ 24 Aug 2012 18:42)
ostat sen tl2 ku tulee :)


sanoisin kyl kans tämän :angel:
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 25 2012 03:57am
Hieno typo hermanni, guido wards kax vaikuttaa iha pelattavalta.

Vahvassa harkinnassa ittellä
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 25 2012 06:16am
Quote (CeePee @ 25 Aug 2012 12:57)
Hieno typo hermanni, guido wards kax vaikuttaa iha pelattavalta.

Vahvassa harkinnassa ittellä


lol
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll