Quote (Rzi @ Aug 23 2012 05:16pm)
koska ei tarvii maksaa paljoa, kosketusnäyttö likaantuu, akku kestää pidempään, pienikokonen ja voi soittaa
ei halvoista älypuhelimistakaan tarvi maksaa paljoa, näyttöhän nyt likaantuu joka puhelimes, akku kestää itelläkki 1,5vko ku turhia sovelluksia ei tuu käytettyy, pienikokosia älypuhelimia löytyy helvetisti ja voi soittaa