d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uus Puhelin Hakuses
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 23 2012 07:49am
Quote (hiivahirvio @ 23 Aug 2012 11:21)
mulla on vähä ikävä mun wanhaa nokiaa :(

emmää ymmärrä tota haloota älypuhelimist


täysin samaa mieltä
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Aug 23 2012 07:53am
Quote (Affii @ Aug 23 2012 01:49pm)
täysin samaa mieltä


jossei sellaasta tarvi, niin ei voi ymmärtääkkään.

ite en ymmärrä miks ees tehään enää ''tyhmäluureja'' eli perus palikoita.

This post was edited by sahtitynnyri on Aug 23 2012 07:53am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 23 2012 08:16am
Quote (sahtitynnyri @ 23 Aug 2012 16:53)
jossei sellaasta tarvi, niin ei voi ymmärtääkkään.

ite en ymmärrä miks ees tehään enää ''tyhmäluureja'' eli perus palikoita.


koska ei tarvii maksaa paljoa, kosketusnäyttö likaantuu, akku kestää pidempään, pienikokonen ja voi soittaa
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 23 2012 08:19am
Quote (Rzi @ Aug 23 2012 05:16pm)
koska ei tarvii maksaa paljoa, kosketusnäyttö likaantuu, akku kestää pidempään, pienikokonen ja voi soittaa


ei halvoista älypuhelimistakaan tarvi maksaa paljoa, näyttöhän nyt likaantuu joka puhelimes, akku kestää itelläkki 1,5vko ku turhia sovelluksia ei tuu käytettyy, pienikokosia älypuhelimia löytyy helvetisti ja voi soittaa
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 23 2012 08:28am
Quote (OjjiLol @ Aug 23 2012 05:19pm)
ei halvoista älypuhelimistakaan tarvi maksaa paljoa, näyttöhän nyt likaantuu joka puhelimes, akku kestää itelläkki 1,5vko ku turhia sovelluksia ei tuu käytettyy, pienikokosia älypuhelimia löytyy helvetisti ja voi soittaa


viis-kuus kertasen hinnan

kaikki on suhteellista
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 23 2012 08:29am
Quote (OjjiLol @ 23 Aug 2012 17:19)
ei halvoista älypuhelimistakaan tarvi maksaa paljoa, näyttöhän nyt likaantuu joka puhelimes, akku kestää itelläkki 1,5vko ku turhia sovelluksia ei tuu käytettyy, pienikokosia älypuhelimia löytyy helvetisti ja voi soittaa


voi jopa laittaa viestiä
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 23 2012 08:35am
Quote (OjjiLol @ 23 Aug 2012 17:19)
ei halvoista älypuhelimistakaan tarvi maksaa paljoa, näyttöhän nyt likaantuu joka puhelimes, akku kestää itelläkki 1,5vko ku turhia sovelluksia ei tuu käytettyy, pienikokosia älypuhelimia löytyy helvetisti ja voi soittaa


ei se likaannu niin pahasti ku on läppä. ohut läppäkänny=bestest

This post was edited by Rzi on Aug 23 2012 08:35am
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 23 2012 09:49am
Quote (Rzi @ 23 Aug 2012 16:16)
koska ei tarvii maksaa paljoa, kosketusnäyttö likaantuu, akku kestää pidempään, pienikokonen ja voi soittaa


Akku kestää joo pidempään, mut sain kohtuullisellä päivittäisellä käytöllä ton SGS3 akun kestämään 4 päivää ja 10 tuntia.

Jos kunnolla käyttää ni kuluu kahdessa päivässä helposti.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 23 2012 10:18am
Quote (CeePee @ 23 Aug 2012 18:49)
Akku kestää joo pidempään, mut sain kohtuullisellä päivittäisellä käytöllä ton SGS3 akun kestämään 4 päivää ja 10 tuntia.

Jos kunnolla käyttää ni kuluu kahdessa päivässä helposti.


perus akulla vai sillä tehoakulla ? missä on 4300mAh

mulla kestää perus akulla noin 3 ja puol päivää
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 23 2012 10:25am
Quote (PMS @ 23 Aug 2012 18:18)
perus akulla vai sillä tehoakulla ? missä on 4300mAh

mulla kestää perus akulla noin 3 ja puol päivää


Ihan perus akku, normisti latailen parin pvä välein ku akku jotai 40-50%
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll