d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuin Lamee > Olla Softi? :dd
Prev1234514Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 22 2012 03:15pm
Quote (Gastly @ Aug 22 2012 06:30pm)
kuinka vitun creepyä ois tehä joku vitun kirje  :rofl:


Ihme kyllä, oon samaa mieltä multin kanssa, on se nykyään joo aika.

Pyydät sitä vaikka lounaalle tjsp jos teil o ruokkikset samaa aikaa, sit etit yhteisii mielenkiinnon aiheita ja pyydät sitä leffaan tjsp.

Tai si jtn ''Joo ois tosiaa iha jees pitää yhteyttä töittenki jälkee blaablaapaskaablaablaa anna numeros''

€: Ja muistat si kans tarjoo kaiken >:@

This post was edited by EasyCoolWin on Aug 22 2012 03:16pm
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 22 2012 03:17pm
Quote (EasyCoolWin @ 23 Aug 2012 00:15)
Ihme kyllä, oon samaa mieltä multin kanssa, on se nykyään joo aika.

Pyydät sitä vaikka lounaalle tjsp jos teil o ruokkikset samaa aikaa, sit etit yhteisii mielenkiinnon aiheita ja pyydät sitä leffaan tjsp.


leffa on tavallaan vähän huono tutustumispaikkana mutta ainakin sen jälkeen pystyy puhumaan esim leffasta jos ei oo kauheen hyvä suustaan.
lounas on yks hyvä tai sitte pyytää parille terassille esim :)
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 22 2012 03:26pm
Quote (PMS @ Aug 22 2012 09:17pm)
leffa on tavallaan vähän huono tutustumispaikkana mutta ainakin sen jälkeen pystyy puhumaan esim leffasta jos ei oo kauheen hyvä suustaan.
lounas on yks hyvä tai sitte pyytää parille terassille esim :)


En kyl eka pyytäs baarii, ite tarjoisin tyylii safkat paikassa tasoo amarillo tjsp

€ eli ei mitää liia fänsii mut iha ok safkaa

This post was edited by EasyCoolWin on Aug 22 2012 03:27pm
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 22 2012 03:28pm
Quote (EasyCoolWin @ 23 Aug 2012 00:26)
En kyl eka pyytäs baarii, ite tarjoisin tyylii safkat paikassa tasoo amarillo tjsp

€ eli ei mitää liia fänsii mut iha ok safkaa


liian vanhanaikaista pari drinkkiä terassilla ja sitte sopii siel et lähdetääks syömään ja vie sitten johki amarilloo esim
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 22 2012 03:32pm
Quote (PMS @ Aug 22 2012 09:28pm)
liian vanhanaikaista pari drinkkiä terassilla ja sitte sopii siel et lähdetääks syömään ja vie sitten johki amarilloo esim


Väärinpäi :mad:
Tee polli ja katotaa kumpi o oikees, eikä mitää
polak kusetusta...
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 22 2012 03:37pm
Quote (EasyCoolWin @ 23 Aug 2012 00:32)
Väärinpäi :mad:
Tee polli ja katotaa kumpi o oikees, eikä mitää
polak kusetusta...


mielestäni esim tää

duunissa sanoo muijjalle lähdeks parille toho viereisee terassille vaikka viikolopu kunniaks? ja jos ei lähde ni sanoo sitte että joskus toiste? ja pyydät puh numeroo. mut jos se lähtee ni tarjoot 1-3 juomaa siel ja sanot että tulipa nälkä! et lähdetääks syömään mä tarjoon :) toimii varmasti ku pari juomaa alkuun auttaa hiukan jos ujostuttaa tai hermoiluttaa niin on paljon kivempaa syödäkki ja muijja voi lähtee uudestaa ku oli nii kivaa. mielipiteitä?
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 22 2012 03:39pm
Quote (PMS @ 23 Aug 2012 00:37)
mielestäni esim tää

duunissa sanoo muijjalle lähdeks parille toho viereisee terassille vaikka viikolopu kunniaks? ja jos ei lähde ni sanoo sitte että joskus toiste? ja pyydät puh numeroo. mut jos se lähtee ni tarjoot 1-3 juomaa siel ja sanot että tulipa nälkä! et lähdetääks syömään mä tarjoon :) toimii varmasti ku pari juomaa alkuun auttaa hiukan jos ujostuttaa tai hermoiluttaa niin on paljon kivempaa syödäkki ja muijja voi lähtee uudestaa ku oli nii kivaa. mielipiteitä?


kerkesin hakata jo yhen muijan ku sanoit :(
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 22 2012 03:43pm
Quote (Affii @ 23 Aug 2012 00:39)
kerkesin hakata jo yhen muijan ku sanoit :(


:rofl:
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 22 2012 03:47pm
Töistä ? No jos aistit et vois jtn.. niin no mikä ettei, yleensä vaa aik kaveripiiri alueel liikutaa nois vesis...

Mut tosissaa parempi on viedä se eka syömää äläkä koita saada samanailtana.. jos tää siis on kybän tyty ja haluut mielessäs perustaa jtn farmii sen kans...

Eipä tossa o "vaikeeta" ku se lähestyminen, osaan jo kuvitella kuinka nojaat jtn kärryy vasten ja kyselet mitä teet illal xDDDDD

Koit vähä sekottaa pakkaa sillei ettet anna paljo infoo siit, vähä sillei puolvitsin omaisesti kysel et haluisiks lähtee syömää

Sit jos pääset syömää asti ni areena on sun.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 22 2012 03:49pm
Quote (Ankeli @ 23 Aug 2012 00:47)
Töistä ? No jos aistit et vois jtn.. niin no mikä ettei, yleensä vaa aik kaveripiiri alueel liikutaa nois vesis...

Mut tosissaa parempi on viedä se eka syömää äläkä koita saada samanailtana.. jos tää siis on kybän tyty ja haluut mielessäs perustaa jtn farmii sen kans...

Eipä tossa o "vaikeeta" ku se lähestyminen, osaan jo kuvitella kuinka nojaat jtn kärryy vasten ja kyselet mitä teet illal xDDDDD

Koit vähä sekottaa pakkaa sillei ettet anna paljo infoo siit, vähä sillei puolvitsin omaisesti kysel et haluisiks lähtee syömää

Sit jos pääset syömää asti ni areena on sun.


tai sitte terassille ja juottaa kännii ja pillua
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234514Next
Add Reply New Topic New Poll