Quote (Gastly @ Aug 22 2012 06:30pm)
kuinka vitun creepyä ois tehä joku vitun kirje

Ihme kyllä, oon samaa mieltä multin kanssa, on se nykyään joo aika.
Pyydät sitä vaikka lounaalle tjsp jos teil o ruokkikset samaa aikaa, sit etit yhteisii mielenkiinnon aiheita ja pyydät sitä leffaan tjsp.
Tai si jtn ''Joo ois tosiaa iha jees pitää yhteyttä töittenki jälkee blaablaapaskaablaablaa anna numeros''
€: Ja muistat si kans tarjoo kaiken >:@
This post was edited by EasyCoolWin on Aug 22 2012 03:16pm