Quote (Finnish @ 22 Aug 2012 21:25)
mulla oli sama vatsatauti. piti viel lekurii lähtee saikkuu hakemaa, lähtemisestä ei vaa meinannu mitää tulla ku 3 kertaa oksensin ku olin lähtöö tekemässä. Maitohappobakteereit itekki söin.
en oo oksentanu tänään yhtää, on vaa semmone olo ihan kokoajan, vituttaa vaa et tekee mieli ruokaa paljo ja sitte teen sapuskat ja rupeen syömää ni ihan vähän saan syötyy ja sitte oksettaa vaa kokoajan, ettei olis vaa joku mahahaava tjsp