d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kela > Opintolaina
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Aug 20 2012 09:30pm
Quote (Pavise @ Aug 20 2012 11:58pm)
sinä aikana kun se merkintä siellä on, on turha haaveilla uusista kämpistä / mitään vastaavaan

e- jos joku meinaa siis kusettaa rahaa tälläi niin kannattaa oikeasti miettiä tulevaisuutta tarkoin


kusettaa rahaa?:D Hauska skenaario kaveripiiristä: osote vaihtu, jok lasku meni vanhan osotteeseen. Uus asukas mallia heitti laskun roskii, samoin muistutukset.Frendi oli vaihtamas puhelinliittymää ja sai kuulla ettei oo luottotietoja.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Aug 20 2012 11:14pm
Quote (Masterofpatonki @ 21 Aug 2012 06:30)
kusettaa rahaa?:D Hauska skenaario kaveripiiristä: osote vaihtu, jok lasku meni vanhan osotteeseen. Uus asukas mallia heitti laskun roskii, samoin muistutukset.Frendi oli vaihtamas puhelinliittymää ja sai kuulla ettei oo luottotietoja.


Ei tullu kaverilles mielee ihmetellä, ku luottokorttilaskua ei oo tullu ~puolee vuotee? o.O
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 20 2012 11:31pm
Quote (Rupsu @ Aug 21 2012 07:14am)
Ei tullu kaverilles mielee ihmetellä, ku luottokorttilaskua ei oo tullu ~puolee vuotee? o.O


?
?
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Aug 21 2012 12:22am
Quote (Rupsu @ 21 Aug 2012 08:14)
Ei tullu kaverilles mielee ihmetellä, ku luottokorttilaskua ei oo tullu ~puolee vuotee? o.O


ai ku se oliki JOKU lasku. Joo, ok. 8DD
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 21 2012 02:40am
Quote (Masterofpatonki @ 21 Aug 2012 06:30)
kusettaa rahaa?:D Hauska skenaario kaveripiiristä: osote vaihtu, jok lasku meni vanhan osotteeseen. Uus asukas mallia heitti laskun roskii, samoin muistutukset.Frendi oli vaihtamas puhelinliittymää ja sai kuulla ettei oo luottotietoja.


meinasin lähinnä että nussii ne luottotiedot tarkotuksella niin ettei saa pankista opintolainaa ja näin saa sitten elellä sossuntuilla
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 21 2012 02:56am
mitäs opiskelet
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 21 2012 07:07am
Quote (Pavise @ 21 Aug 2012 00:58)
sinä aikana kun se merkintä siellä on, on turha haaveilla uusista kämpistä / mitään vastaavaan

e- jos joku meinaa siis kusettaa rahaa tälläi niin kannattaa oikeasti miettiä tulevaisuutta tarkoin


Ikinä o haaveillu vaa tehny asiode etee.

Quote (hiivahirvio @ 21 Aug 2012 04:23)
sossun luukulle vaa
opiskelija ei voi saada ottamatta lainaa toimeentulotukea mutta jos selität tilantees nii empä nää sille syytä miks et sais

laita suorilta kirjallinen selvitys miksi sulla ei ole lainaa niin säästyt kuukauden odottamiselta


Juur näin-

Quote (BebebBurns @ 21 Aug 2012 11:56)
mitäs opiskelet


Ilmastointia, hihihi :3 Eilen tein piipun x )
Member
Posts: 719
Joined: Jan 16 2006
Gold: 24.46
Aug 21 2012 08:54am
Ei kukaan vahingossa voi menettää luottotietojaan. Vaikka laskut menis väärään osotteeseen, niin kyllä esim. perintäfirma ottaa oikeilla tiedoilla yhteyttä. Olettaen että on tajunnu ees väestörekisteriin muuttaa vaihtuneet tiedot.

Ei millään esim. puhelinfirmoilla ole oikeutta laittaa itse mitään luottotietoja polttaa. Siihen on eri tahot.
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
Aug 21 2012 11:39am
me suomessa ollaan rehellisiä
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 21 2012 12:23pm
Quote (Ankeli @ Aug 21 2012 03:07pm)
Ilmastointia, hihihi :3 Eilen tein piipun x )


minkäslaisen : p en tiennykkään, että ilmastointihommissa voi puuhaliila juttuja
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll