d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kirja > Kirja Saataanaa
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
Aug 19 2012 03:23am
pilvikartasto, kärpästen herra, 1984
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Aug 19 2012 03:45am
Quote (OjjiLol @ 19 Aug 2012 11:38)
7 kirjan trilogia  :bouncy:


no mikä vittu onkaan. pitää silti kokeilla.
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Aug 19 2012 05:14am
luin viimeeks Jeppe Niilonpoika ja oli se ihan kiva :)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 19 2012 06:02am
Quote (Rocko @ 19 Aug 2012 12:45)
no mikä vittu onkaan. pitää silti kokeilla.

:rofl:
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 19 2012 07:07am
Simmonsin Hyperion Cantos, miinuksena on se, että kun nuo lukee niin mikään kirja ei tunnu oikeen miltään niiden jälkeen.
Tällä hetkellä menossa The Complete Chronicles of Conan: Centenary Edition, iha jepa.
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
Aug 19 2012 07:15am
Quote (Saimoz @ Aug 19 2012 04:07pm)
Simmonsin Hyperion Cantos, miinuksena on se, että kun nuo lukee niin mikään kirja ei tunnu oikeen miltään niiden jälkeen.
Tällä hetkellä menossa The Complete Chronicles of Conan: Centenary Edition, iha jepa.


vaikea kuvitella conan-barbaarista kertovan kirjan olevan hyvä...

edellinen kuulostaa kiintoisalta, sen vois katsastaa

This post was edited by Ocen on Aug 19 2012 07:16am
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 19 2012 07:16am
Quote (Ocen @ 19 Aug 2012 16:15)
vaikea kuvitella conan-barbaarista kertovan kirjan olevan hyvä...


No lue.
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 19 2012 07:37am
Quote (hiivahirvio @ Aug 19 2012 05:39am)
saattasin melkee harkita nuita ku kerran suositellaan
mut onko ne hullun monimutkasia, mulla on suurimman osan ajasta kultakalan keskittymiskyky ni ei liia vaikeaa tekstä saata lukia



Ei oo yhtää liian sotkusta, hyvä huumori kokoajan yllä. Vaikka ite en oo koskaa ollu mikää kirjojen ystävä ni ton kanssa tuli aina se "yks sivu vielä" efekti.

Hypetin sitä leffaa sillon aivan hemmetisti, tosin heti ku sen näki ni tuli jotenki tyhjä/huijattu olo.


Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 19 2012 07:45am
Quote (Ocen @ 19 Aug 2012 16:15)
vaikea kuvitella conan-barbaarista kertovan kirjan olevan hyvä...

edellinen kuulostaa kiintoisalta, sen vois katsastaa


conan sarjakuvat on saatanan hyviä. suomeks siis. sitä tekstiä :rofl:
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 19 2012 08:00am
Game Of Thrones
Clash Of Kings
Storm Of Swords , Steel And Snow
Storm Of Swords, Blood And Gold
A Feast For Crows
Dance With Dragons

Hyvä kirjasarja

€nglanniks ofc.

This post was edited by EasyCoolWin on Aug 19 2012 08:01am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll