Quote (Gastly @ Aug 18 2012 01:13am)
lärvit ja kivitetty + hyvää musaa + sibs + suppilovahverokeittoo + länkkäreit
ouu jeah
jes jätkällähä on melkee samallaine meno ku mulla
ei oo sipsiä tai keittoo mut puuroa musaa ja fotari

Quote (Affii @ Aug 18 2012 01:10am)
odottelen jo innolla!

hommaaha sieki sit tl2 niin pääsen pk sua sinne

ommulla se, ei se oikee iske
eiku nyt sekosin tf2 kaa
emt tl:äst ei oo massia
This post was edited by hiivahirvio on Aug 17 2012 04:15pm