Haha, mitäköhä toi yle trollaa ja viel noin, saa nähä paljo saa paskaa niskaan tost.
Quote (PMS @ Aug 16 2012 01:55pm)
joku todellaruskeanvärinen ihminen näyttelee suomelle todella tärkeälle henkilöä siis historiallisesti. niin kyllä minua hävettää todellakin.
Ne kaikki näyttelijät oli mustia.
This post was edited by malbaz on Aug 16 2012 06:30am