Quote (Finnish @ Aug 16 2012 09:20am)
kiinnitin vaa huomiota että merkonimit sai päähänsä "ylioppilaslakin" samanlainen ku lukionki päättäneillä.
Mitähän sillä lakilla on merkitystä? Amiksen päättäjäisissä joillaki on tapana hommata semmonen "ammattiin valmistujaislakki" mitä nämä mainitsemasi merkonomit ovat näköjään pitäneet. Se ei ole mikään ylioppilaslakki.
Lukio/amis, sama se mulle kuhan jatkaa opiskeluja. Tai no amiksessa oikeelta linjalta voi kääriä hyvät rahatkin nykyään. Putkimiehetkin vetää sen 5000e / kuukaudessa nykyään.
Niitä lukion käyneitä en millään tajua jotka sen käy ja sit jättää opiskelut siihen. Tiedän pari jamppaa jotka on nyt tosiaan siellä kuuluisalla siwan kassalla, ja eikä jaksa opiskella

Tuntuu varmaan se yo lakki todella hyvältä siellä ...
This post was edited by Pomppeli on Aug 16 2012 03:47am