d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Huomenna Turkuun
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Aug 15 2012 11:21pm
Quote (PMS @ 16 Aug 2012 01:43)
koskas petteri miitti XD


Pitää kattoo

Quote (ambid @ 16 Aug 2012 01:43)
Yksiö, 40 neliötä, 1.5km kauppatorille.


Kaksiota haettiin, parempi mein tarpeille :)
Ja tuo on iso ja suht halpa, sekä hyvässä kunnossa
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Aug 16 2012 02:10am
Quote (peterpants @ Aug 16 2012 07:21am)

Ja tuo on iso ja suht halpa, sekä hyvässä kunnossa


Kai se halpa on jos on jostain uittamon ghetosta.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 16 2012 04:45am
Quote (ambid @ 16 Aug 2012 11:10)
Kai se halpa on jos on jostain uittamon ghetosta.


this

Quote (peterpants @ 16 Aug 2012 08:21)
Pitää kattoo



Kaksiota haettiin, parempi mein tarpeille :)
Ja tuo on iso ja suht halpa, sekä hyvässä kunnossa


jos näät mut ni tuu morottaa. ens viikolla taas käyn turussa kattoo postit xd
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Aug 16 2012 11:25am
Woop woop, sain kämpän vuokrattua eteepäin, kuunvaihteessa muutto.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 16 2012 11:28am
Quote (ambid @ Aug 16 2012 08:25pm)
Woop woop, sain kämpän vuokrattua eteepäin, kuunvaihteessa muutto.


saanks muuttaa sun kämpilles
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Aug 16 2012 12:22pm
Quote (Gastly @ Aug 16 2012 07:28pm)
saanks muuttaa sun kämpilles


Katotaan ny.
Member
Posts: 2,405
Joined: Aug 29 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 17 2012 02:07pm
welcome mymaan. Tuu vetää hihast jos näät jossai! Kannattaa käydä kupittaa cittaris hakee patonkei!! ne on meinaa aivan vitun hyviä eikä maksa ku 3.5€
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 17 2012 02:15pm
Quote (Raappana @ 17 Aug 2012 23:07)
welcome mymaan. Tuu vetää hihast jos näät jossai! Kannattaa käydä kupittaa cittaris hakee patonkei!! ne on meinaa aivan vitun hyviä eikä maksa ku 3.5€


Tämä pitää 100% paikkansa
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 17 2012 04:25pm
Quote (Raappana @ 17 Aug 2012 23:07)
welcome mymaan. Tuu vetää hihast jos näät jossai! Kannattaa käydä kupittaa cittaris hakee patonkei!! ne on meinaa aivan vitun hyviä eikä maksa ku 3.5€


Uus juttu turus ; D ?
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 17 2012 04:26pm
Quote (Raappana @ Aug 17 2012 11:07pm)
welcome mymaan. Tuu vetää hihast jos näät jossai! Kannattaa käydä kupittaa cittaris hakee patonkei!! ne on meinaa aivan vitun hyviä eikä maksa ku 3.5€


aika sika hinnat, 2,99 ne pitäis olla
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll