Quote (Rocko @ 15 Aug 2012 14:57)
helpointa lopettaa illalla niin saa heti yöunien verran keuhkotuuletusta.
purkat sun muut voi auttaa joillekin alkuvaiheessa, mutta pitempään käyttöön ei kannata juuttua. rahanmenoa ei voi estää.
lopetin säännöllisen polttelun intin jälkeen. 2 päivää valu hiki pitkin poskea ja oli vaikee nukkua, mutta se oli siinä. yksilöllistä tietty.
juu no ite en luota oikeen mihinkään purkkiin yms.. vaikka yli 5 vuotta onkin tullu vedettyä, niin silti kaikista pahin koukku on siihen tapaan.
aamulla, kahvin kanssa, ruuan jälkeen, töissä koko aika, illalla, dokaamassa.. huhhuh miten tekee mieli kun ykskin näistä asioista tulee eteen!