d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lopetin Tupakoinnin > Tai Ainaki Yritän Kovasti
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 15 2012 04:43am
Quote (BatGirl @ 15 Aug 2012 13:25)
behe tuu röökil , mä tarjoon ?


mistä sä tupakkaa olet saanut ala-ikäinen lapsonen
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 15 2012 04:50am
pahinta on kyllä kattoo leffoi, jossa poltetaan.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 15 2012 04:51am
Quote (Sere @ Aug 15 2012 08:11am)
~n 12h polttamatta :3

vois mennä röökille


Kenenkäs multi sä nyt sitten olit?

€: jaa nvm

This post was edited by EasyCoolWin on Aug 15 2012 04:52am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 15 2012 04:56am
Quote (EasyCoolWin @ 15 Aug 2012 13:51)
Kenenkäs multi sä nyt sitten olit?

€: jaa nvm

et saanukaa siltä fygyi ku locked :( sere sano mulle et ois maksanu tänää
Member
Posts: 244
Joined: Aug 2 2011
Gold: 0.00
Aug 15 2012 05:04am
Quote (EasyCoolWin @ Aug 15 2012 01:51pm)
Kenenkäs multi sä nyt sitten olit?

€: jaa nvm


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=64239945&f=250

aika tyhmä sälli :D ei kerenny scammii kuulemma yhteensä ko 40mio igg enneku locked :D
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Aug 15 2012 05:40am
Quote (KUF @ Aug 15 2012 12:09pm)
MIKÄ SIIN ORAVANPASKAS MUKA KIEHTOO?


Kaikki, olemus, haju, maku, kaikki.
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Aug 15 2012 05:47am
jotai yli 12h nyt menny vissii.. vois koittaa oikeesti lopettaa kyl :D pitkää on jo pitäny. emäntä on selvinny jo yli kuukauden.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 15 2012 05:57am
Quote (EreKaiser @ 15 Aug 2012 14:47)
jotai yli 12h nyt menny vissii.. vois koittaa oikeesti lopettaa kyl :D pitkää on jo pitäny. emäntä on selvinny jo yli kuukauden.


helpointa lopettaa illalla niin saa heti yöunien verran keuhkotuuletusta.
purkat sun muut voi auttaa joillekin alkuvaiheessa, mutta pitempään käyttöön ei kannata juuttua. rahanmenoa ei voi estää.
lopetin säännöllisen polttelun intin jälkeen. 2 päivää valu hiki pitkin poskea ja oli vaikee nukkua, mutta se oli siinä. yksilöllistä tietty.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 15 2012 06:25am
veden kittailu auttaa
tulee juodessa polteltua, muuten sit on nuuska
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Aug 15 2012 06:57am
Quote (Rocko @ 15 Aug 2012 14:57)
helpointa lopettaa illalla niin saa heti yöunien verran keuhkotuuletusta.
purkat sun muut voi auttaa joillekin alkuvaiheessa, mutta pitempään käyttöön ei kannata juuttua. rahanmenoa ei voi estää.
lopetin säännöllisen polttelun intin jälkeen. 2 päivää valu hiki pitkin poskea ja oli vaikee nukkua, mutta se oli siinä. yksilöllistä tietty.


juu no ite en luota oikeen mihinkään purkkiin yms.. vaikka yli 5 vuotta onkin tullu vedettyä, niin silti kaikista pahin koukku on siihen tapaan.

aamulla, kahvin kanssa, ruuan jälkeen, töissä koko aika, illalla, dokaamassa.. huhhuh miten tekee mieli kun ykskin näistä asioista tulee eteen!
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll