Quote (Affii @ 18 Aug 2012 14:22)
tilaat vaikka jimssistä ja laitat siel ne kokoo sulle sen koneen niin siin on sulla paketti kone
turhaa maksaa paskasta paljoaMeillä päin ei tarttee edes paskasta maksaa, pari kk takaperi oli ilmotus että paskaa ( hevosen ) annetaan ilmaiseksi 8D
lannoite käyttöön varmaan lähinnä.
paskoja kone merkkejä sinäänsä en ees te tiiä, en oo perehtyny asiaa, mutta jos et haluu tollei netistä osina tilata tms ni lampsi vaikka giganttii ja osta sieltä joQ tonnin maksava mylly.