Quote (Rzi @ 14 Aug 2012 02:06)
juu. ite saatan pelata 0-2 tuntia kolmosta päivässä nykyää. ihan sellanen peli ku odotinki eli ei mitään järisyttävää ni en pettyny. ymmärrän jos pelaa 12h päivässä ni voi kyllästyä

Sama. En mä kanssa oikeen ymmärrä mitä jengi odotti kun jaksaa valittaa. Pvp tietty puuttuu, mutta ilman sitä en kyllä odottanukkaan että tässä riittäis tän ihmeellisempää tahkottavaa...
Ei se pvm oo ikinä tän kummempaa ollu. En kans tosiaan jaksa/jaksanu julkasun jälkeen pelata 24/7 ja mulla on varmaan vieläkin vähemmän pelitunteja kun jollain kaks kuukautta sitten nerffiin lopettainella valittajilla.
Kuitenki ihan ok ajanvietettä tää d3 sillon tällön enkä muutenkaa pahemmin pelaile.