d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mites Toi D3 Kolahti? > Pelaatteko?
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 13 2012 06:06pm
Quote (PMS @ 14 Aug 2012 03:02)
ite jaksa mitään pelii pelaa oikein. paitti ehk joskus minecraftii ipadilla. mutta sen muistan että ku pääs dia 1 makuun ja rupes venaa dee kakkost ni se oli virun hyvä niin kauan ku se kesti kunnes lodi tuli. kolmone oli todella iso pettymys


juu. ite saatan pelata 0-2 tuntia kolmosta päivässä nykyää. ihan sellanen peli ku odotinki eli ei mitään järisyttävää ni en pettyny. ymmärrän jos pelaa 12h päivässä ni voi kyllästyä :rofl:
Member
Posts: 17,751
Joined: Sep 9 2006
Gold: 586.00
Aug 14 2012 01:27am
Quote (Rzi @ 14 Aug 2012 02:06)
juu. ite saatan pelata 0-2 tuntia kolmosta päivässä nykyää. ihan sellanen peli ku odotinki eli ei mitään järisyttävää ni en pettyny. ymmärrän jos pelaa 12h päivässä ni voi kyllästyä  :rofl:


Sama. En mä kanssa oikeen ymmärrä mitä jengi odotti kun jaksaa valittaa. Pvp tietty puuttuu, mutta ilman sitä en kyllä odottanukkaan että tässä riittäis tän ihmeellisempää tahkottavaa...
Ei se pvm oo ikinä tän kummempaa ollu. En kans tosiaan jaksa/jaksanu julkasun jälkeen pelata 24/7 ja mulla on varmaan vieläkin vähemmän pelitunteja kun jollain kaks kuukautta sitten nerffiin lopettainella valittajilla.

Kuitenki ihan ok ajanvietettä tää d3 sillon tällön enkä muutenkaa pahemmin pelaile.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 14 2012 01:33am
oli kyl pettymys
ei ollu iha nii sellasta mitä odotin ja täl vanhal läppäril en saa ees kiksejä ulkoasusta

ei oo nii nopeatemposta mäiskettä eikä vaihtelua
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll