d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tristramin Tuho
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Aug 13 2012 12:33pm
Quote (EasyCoolWin @ Aug 13 2012 07:15pm)
Sorcs > All @classic pvp ._. 

Classic bvb oli ihan hauskaa jonkin aikaa kyl... Lodis kaikil classeil on tsäänssit olla hyviä


miten joku voi kokea jotain hienoo bvb:s... ei saatana ^^
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 13 2012 12:36pm
Quote (kerpele @ Aug 13 2012 09:33pm)
miten joku voi kokea jotain hienoo bvb:s... ei saatana ^^


tämä
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 14 2012 02:44am
ei yhtään wanha juttu
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll