d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Pelikoneet
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 12 2012 11:14pm
ihan helvetin harvoin tulee laitettua joku 1-5e tähteen tai jokeripokeriin
Member
Posts: 719
Joined: Jan 16 2006
Gold: 24.46
Aug 13 2012 04:48am
Kerran pari viikossa muutama euro tuplapottiin
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 13 2012 05:26am
Quote (Paroni @ 12 Aug 2012 22:30)
onhan se, kunhan ei koukkuun jää, nähny meinaan yhen tädin joka pelaa aina kahta konetta ja soittaa miehensä paikalle kun joku muu haluis tulla toiselle niistä
ja tottakai kun rahat loppuu nii sanoo miehelleen "anna rahaa". en muuten oo koskaan nähny et se täti ois mitään voittanu ja aina menee varmaa 50e kerrallaa sillä niihin koneisii



btw tänään tuli ulos 160e voittoa ja viime maanantaina 170e :)
mukavasti tullu tällä erää. aina ei kyl oo yhtä hyvä tuuri


joo no vaikka ne sais tonnin voiton ni ne pelais sen samantiern koska se on niitten mielestä niin hauskaa
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 13 2012 05:36am
Quote (Rzi @ 13 Aug 2012 14:26)
joo no vaikka ne sais tonnin voiton ni ne pelais sen samantiern koska se on niitten mielestä niin hauskaa

ei se oo kaikille hauskaa, useinmilla ei vaa oo muutakaan tekemistä.
Kerran joku varmaa 70-vuotias tuli juttelee pelikoneilla, kerto et sen vaimo kuoli vuos sitten ja sillä itellään kuulemma 6 vuotta jälellä, sano ettei elämässä ole enää muuta ku pelikoneet...
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll