Quote (Rzi @ 13 Aug 2012 14:26)
joo no vaikka ne sais tonnin voiton ni ne pelais sen samantiern koska se on niitten mielestä niin hauskaa
ei se oo kaikille hauskaa, useinmilla ei vaa oo muutakaan tekemistä.
Kerran joku varmaa 70-vuotias tuli juttelee pelikoneilla, kerto et sen vaimo kuoli vuos sitten ja sillä itellään kuulemma 6 vuotta jälellä, sano ettei elämässä ole enää muuta ku pelikoneet...