d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kaveri Soitti > Ja Sano
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 12 2012 10:39am
Quote (EasyCoolWin @ Aug 12 2012 05:50pm)
Se tuskin lataa jos sähköt menny ja piuha on seinässä?


no ei tietenkää lataa, piätkö mua iha idioottina
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 12 2012 10:54am
Quote (do_NaUKI @ Aug 12 2012 04:39pm)
no ei tietenkää lataa, piätkö mua iha idioottina


Et halua et mä vastaan tohon ^^
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 12 2012 11:01am
tähän lankaan ei riitä enää edes ©Rocko giffit
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 12 2012 11:06am
Quote (Rzi @ 12 Aug 2012 20:01)
tähän lankaan ei riitä enää edes ©Rocko giffit


juuh ei kyllä riitäkään.
aloittajan tuuhea järjenjuoksu.

Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 12 2012 11:10am
Quote (Rocko @ 12 Aug 2012 20:06)
juuh ei kyllä riitäkään.
aloittajan tuuhea järjenjuoksu.

http://i.imgur.com/F5MYm.gif


:rofl:
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 12 2012 11:13am
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 12 2012 11:34am
mitä nää kuvat on, ei tää oo kuvaposti
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Aug 12 2012 11:49am
Quote (Rocko @ Aug 12 2012 05:06pm)
juuh ei kyllä riitäkään.
aloittajan tuuhea järjenjuoksu.

http://i.imgur.com/F5MYm.gif


mikä ton sarjan nimi olikaa :D oliks tää joku mad tv tjsp, ihan vitun hyvii noi pätkät
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 12 2012 01:24pm
Quote (do_NaUKI @ Aug 12 2012 08:34pm)
mitä nää kuvat on, ei tää oo kuvaposti


Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 12 2012 04:48pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll