Quote (Affii @ 11 Aug 2012 16:50)
sodankylä on jumalan hylkäämä paikka, varma ku joutu 1.jk:see niin siel ei lomia herunu. jäi viel itellä käyttämättä iha vitusti lomapäiviäki mistä olen katkera puolustusvoimille

Kuka vittu menee johoki Sodankylään :DDDDDDDDD