d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Just > Hyvä Peli
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 10 2012 07:13pm
elä lyä..
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 11 2012 03:07am
Quote (kyny91 @ 9 Aug 2012 18:19)
Jep, ainakin act1:ssa siellä toisessa tombissa festering woodsissa missä on se ranged skele, siellä se on ehkä parasta paskaa ikinä ♥♥♥


niinkun act 1 arcanet tekis damagea ;DDD
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 11 2012 03:25am
Quote (hartwall @ 11 Aug 2012 12:07)
niinkun act 1 arcanet tekis damagea ;DDD


kyl ne tekee ku niit on se 20 siin maassa, eikä oo resistejä :DDDDDD ja soot blocked sinne väliin
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll