Quote (Rocko @ 9 Aug 2012 12:36)
juuh okei. samalla logiikalla voisin sanoa voittaneeni lotossa 56 kertaa jättipotin, mutta harmi kun ei tullu laitettua kuponkia menemään...
http://users.kymp.net/cm51647a/a94n3lt7dj3/temp/idi.gif
mahtaa sua vituttaa ku 56 kertaa et oo ostanu sitä kuponkia jos oot tienny numerot. aika idioottimaista toimintaa sinulta rocko