d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kertokaas Joku Hyvä Peli Tyttöystävälle
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Aug 6 2012 10:53am
diablo 3

kalju'd
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 6 2012 10:53am
Quote (KUF @ Aug 6 2012 07:40pm)
SPYRO....CRASH BANDICOOTIT....ZELDAT....MINÄ...


bandicoot, abe's oddysee, mgs 2

siinä on pyhä trio mistä oon unelmoinu jo pitkään
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Aug 6 2012 10:57am
pip-pelistä ne tykkää
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 6 2012 11:00am
Ainaki oma vaimo tykkää:

Oblivion,skyrim ja muut TeS.
Fable(s)
resident evil(s)
Silent hill(s)
Hitman(s)
Max payne(s)


(s)=kaikki sarjaan kuuluvat.
(ja jos ps2 ni ehottomasti kindom of hearts)

This post was edited by A2K on Aug 6 2012 11:01am
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Aug 6 2012 11:05am
On teillä cuuleja tyttöystäviä, ainakin sisäisesti.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 6 2012 11:07am
sims
Member
Posts: 27,340
Joined: Oct 23 2008
Gold: 30,728.00
Aug 6 2012 11:14am
tamakotsi
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Aug 6 2012 11:25am
vois kuvitella, että tommoset indie pelit menis kaupaks.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 6 2012 11:32am
tai sitte teette lapsen
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 6 2012 11:41am
Quote (PMS @ 6 Aug 2012 20:32)
tai sitte teette lapsen


HYI SAATANA...

NIITTE TEKEMISE HARJOTTELU O KIVAA....EI NIITTE OIKEASTI HALUAMINE
Go Back To Suomi Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll