☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Flow Festari
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 969
Replies: 37
Track Topic
ApiN
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold
:
4.46
#21
Aug 6 2012 09:23am
Quote (Rzi @ 6 Aug 2012 16:20)
et ainakaa sinä. se on varma
jaa no ok..
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#22
Aug 6 2012 09:25am
Quote (ApiN @ 6 Aug 2012 18:23)
jaa no ok..
opitpaha olemaa
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#23
Aug 6 2012 09:38pm
Quote (Rzi @ Aug 6 2012 03:52pm)
opettamalla tavoille ettei tarvii paskassa elää
eikös sut pitäis opettaa tavoille, ettei haittaa, ettei muita haittaa keskimäärästä paskasemmassa mestassa elo
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#24
Aug 7 2012 04:21am
Quote (BebebBurns @ 7 Aug 2012 06:38)
eikös sut pitäis opettaa tavoille, ettei haittaa, ettei muita haittaa keskimäärästä paskasemmassa mestassa elo
huomaat sitte miten paljon mukavempaa on
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#25
Aug 7 2012 05:36am
eiks se nyt sunnuntaina oo? dota2:ses turnausta sillo.
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#26
Aug 7 2012 07:50am
Quote (Rzi @ Aug 7 2012 12:21pm)
huomaat sitte miten paljon mukavempaa on
ei välttämättä osuva oletus
Quote (hartwall @ Aug 7 2012 01:36pm)
eiks se nyt sunnuntaina oo? dota2:ses turnausta sillo.
pe la su noi pääpäivät
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#27
Aug 7 2012 02:27pm
Quote (BebebBurns @ 7 Aug 2012 15:50)
ei välttämättä osuva oletus
pe la su noi pääpäivät
siistii lauantain vois lähteekki
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#28
Aug 10 2012 05:26am
jeejee
tänään lähtis
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#29
Aug 10 2012 05:27am
Quote (BebebBurns @ 10 Aug 2012 14:26)
jeejee
tänään lähtis
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#30
Aug 10 2012 05:32am
Quote (Rzi @ Aug 10 2012 01:27pm)
http://i48.tinypic.com/1zgycxy.jpg
aika skarpisti varmaan, tavallaan ainakin, eikä välttis kauheen energisestikään, fantasiat sikseen
This post was edited by BebebBurns on Aug 10 2012 05:32am
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact