Quote (Rocko @ Aug 6 2012 12:14am)
riittää ku avaat telkkarin niin tiiät mistä on kyse...
... ellet siis ole köyhä.
entä jos se on lestadiolainen
3 Jäsentä Selaa Tätä Viestiä (0 Vierailijaa ja 0 Nimetöntä Jäsentä): OjjiLol, Artus, PMS
mikko taas vaanii suomifoorumia iltaisin, reporttailee multit ja väärinkäyttäjät
This post was edited by OjjiLol on Aug 5 2012 03:23pm