Quote (D4rk999 @ Aug 4 2012 05:09pm)
haha, myönnän vaikuttaa aika lapselliselt pelilt ens silmäykselt, mut on vitun hauskaa jos pelaa oikein

Se o nykyään vaa pelkkä varjo siit mitä se oli joskus 2001-2006.
Ihan ok peli, ottaen huomioon et se on tehty pelkäl java softal.