d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hyvästi Pori > Ja Tervettuloa Turku
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 4 2012 12:53pm
No voi rähmä sentään. Elämä jatkuu ja softit rippaa.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 4 2012 12:58pm
Quote (Ankeli @ Aug 4 2012 08:50pm)
Khyl, mut en jaksa kirjottaa

Mut naiset horoja.


miehet pyhimyksiä toki
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Aug 4 2012 01:09pm
Quote (PMS @ Aug 4 2012 07:51am)
kirjoittaminen ei ole poraamista :)


Muuta tähän mun nykyiseen kämppään.
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Aug 4 2012 01:15pm
Quote (BebebBurns @ Aug 4 2012 08:58pm)
miehet pyhimyksiä toki


Horon vastakohta on pyhimys?
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 4 2012 01:16pm
Quote (EasyCoolWin @ 4 Aug 2012 21:51)
Vaik ootki söpis, et saa yleistää tollee >: (


Emt, mitä oon nähny ja kuullu pienen elämäni aikana ni naisilla itsepetoksen kynnys paaaaaljon matalempi kun meillä alfoilla.

Harmittaa vaan koska nyt joudun ettii taas neitsyen ja ei nii helppoo enää täs ikäluokas ;S
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 4 2012 01:26pm
Quote (malbaz @ Aug 4 2012 09:15pm)
Horon vastakohta on pyhimys?


mistä sä vastakohtaisuuden tähän vedät, ei maailma ole mustavalkoinen muutenkaan

Quote (Ankeli @ Aug 4 2012 09:16pm)
Emt, mitä oon nähny ja kuullu pienen elämäni aikana ni naisilla itsepetoksen kynnys paaaaaljon matalempi kun meillä alfoilla.

Harmittaa vaan koska nyt joudun ettii taas neitsyen ja ei nii helppoo enää täs ikäluokas ;S


ei kuitenkaan kaikki miehet ole askeettisia älykköjä : ]
narsistisista syistä vai mistä toi neitsytjuttu? menevämmän sortin piireissä tosiaan ois vähän yllätys moinen : p
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Aug 4 2012 01:42pm
Quote (BebebBurns @ Aug 4 2012 09:26pm)
mistä sä vastakohtaisuuden tähän vedät, ei maailma ole mustavalkoinen muutenkaan



ei kuitenkaan kaikki miehet ole askeettisia älykköjä : ]
narsistisista syistä vai mistä toi neitsytjuttu? menevämmän sortin piireissä tosiaan ois vähän yllätys moinen : p


Joo ei ole, vedin siit ku joku mainitsi et naiset on horoja, ni sun vastaus siihen oli et miehet ei ole pyhimyksiä.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 4 2012 01:56pm
Quote (malbaz @ Aug 4 2012 09:42pm)
Joo ei ole, vedin siit ku joku mainitsi et naiset on horoja, ni sun vastaus siihen oli et miehet ei ole pyhimyksiä.


kyllä, joku on ärsyyntynyt, toinen hilpeä tai riemuissaan. vertauskaavan ei tarvii olla mustavalkoinen, vetosin juuri tohon pyhimysten stereotypisoituun itsehillittyyn stoalaiseen askeettisuuteen ja semmoista, en kyllä usko, että on jumalaa ja jos uskoisin olisin anti-theistinen. oletan, että oletit puhuttavan kristinuskon 'pyhimyksistä', en oo raamattua niin tarkasti lueskellut, että kuvitetaanko niistä sellainen kuva, ettei heillä olis mukamas haluja
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 4 2012 01:59pm
Quote (Ankeli @ Aug 4 2012 10:16pm)
täs ikäluokas ;S


no tuskinpa sä siinä muutenkaa pysyt
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 4 2012 02:08pm
Quote (BebebBurns @ 4 Aug 2012 22:26)
mistä sä vastakohtaisuuden tähän vedät, ei maailma ole mustavalkoinen muutenkaan



ei kuitenkaan kaikki miehet ole askeettisia älykköjä : ]
narsistisista syistä vai mistä toi neitsytjuttu? menevämmän sortin piireissä tosiaan ois vähän yllätys moinen : p


Tykkään nuolla pinbaa, en pysty jos tiedän että siellä käynyt joQ ruiskimassa :/

Quote (Gastly @ 4 Aug 2012 22:59)
no tuskinpa sä siinä muutenkaa pysyt


Taidat kyllä olla oikeassa.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll