Quote (malbaz @ Aug 4 2012 09:15pm)
Horon vastakohta on pyhimys?
mistä sä vastakohtaisuuden tähän vedät, ei maailma ole mustavalkoinen muutenkaan
Quote (Ankeli @ Aug 4 2012 09:16pm)
Emt, mitä oon nähny ja kuullu pienen elämäni aikana ni naisilla itsepetoksen kynnys paaaaaljon matalempi kun meillä alfoilla.
Harmittaa vaan koska nyt joudun ettii taas neitsyen ja ei nii helppoo enää täs ikäluokas ;S
ei kuitenkaan kaikki miehet ole askeettisia älykköjä : ]
narsistisista syistä vai mistä toi neitsytjuttu? menevämmän sortin piireissä tosiaan ois vähän yllätys moinen : p