d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Oon Päissää > Join Kaljaa
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 4 2012 10:24am
piräa
kokeilla tehä tota aplarikiljua
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Aug 5 2012 12:27pm
ihanko kännissä siis?

mut tuleeks muka oluest?

vai meinaako niinko "kaljapäissää", iha fiilistely linjal :rofl:
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 5 2012 12:33pm
Quote (theprinceofsmooth @ Aug 5 2012 09:27pm)
ihanko kännissä siis?

mut tuleeks muka oluest?

vai meinaako niinko "kaljapäissää", iha fiilistely linjal :rofl:


kokeile ja tiedä
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 5 2012 05:56pm
Quote (Saimoz @ 4 Aug 2012 16:10)
Et nää oo mulle koskaa mitää sanonu.


et te ootte niinku kaks sivusta kommentoijaa jotka ei toisilleen koskaan mitään sano, millaista jännitettä tähän väliin voisikaan mahtua
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll