d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hei Kaikille Hikisille Suomalaisille
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 4 2012 03:45pm
Quote (Exoduster @ 3 Aug 2012 17:31)
FITTU JOKU 2010 KEULII PV:LLÄ MUN FOORUMEIL :D FITTU SÄ ET OLLU EES SYNTYNY KU MÄ PELASIN JO DIABLOO :D


HUOMAA ET OLET TIETÄMÄTÖ VAJAKKISOFTI KO ET EES MEIKÄST TIIÄ MIZ q8DDDDDDDDDDD
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll