iha varmasti säkin fappaat mplle... joo, se tuntuu aluks nololta, mut hyväksy ittes ni muutki hyväksyy sut !

ja oli mullakin ekojen runkkauskertojen jälkeen sellanen "hyi, vittu. oon sairas olo ja kauhee morkkis"
mut kyl se sit siinä ajan kanssa paranee varsinki jos pääset juttelee samanhenkisten kanssa

Oot ilmeisesti aika hyvä tossa runkkaamisessa.