d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Chromen Käyttäjät Hoi! > Onkos Teillä Tämmösta Juttua Niiku Mulla
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 29 2012 05:48am
Quote (Elmeri @ Jul 29 2012 01:56pm)
Tämä..

Itellä tuli noita kanssa ja olikohan laajennuksen nimi joku Fast Save tjsp.. sen poistamalla saa nuo pois =)


hohoo!

tattista!

no perse.

ei se lakannu.

jaa se olikin klick to save

nynne lakkasivat :)

This post was edited by rumpali on Jul 29 2012 06:00am
Member
Posts: 11,952
Joined: Sep 22 2005
Gold: 2,013.80
Jul 29 2012 07:34am
Ikinä nähnykkää tommosia.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll