Quote (Rocko @ 28 Jul 2012 03:09)
kuinka köyhä pitää olla...
:DDDDDDD
Quote (BloodStream @ 28 Jul 2012 03:04)
En ole ikinä käynyt, hirvee kuumotus mennä kun ei tiedä mitä ottaa ja viivästyttää sit koko jonoa siin änkyttäes :S
melkei vois ostaa kunnon patonkia ja laittaa setit ja saucet siihe ni yhtä hyvä