d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev1234541Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Jul 23 2012 08:17am
no vittu. loottasin äsken AWS:n. meen tappaan noboij.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 23 2012 08:21am
latasin ton pelin torrentil, mutta sain jotai outoja tiedostomuotoja. miten toi asennetaan? lähen
menee ja tuun illalla takas, iso infoo valmiiks et voin sit pelata yön

This post was edited by MukavaSamu on Jul 23 2012 08:21am
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jul 23 2012 08:26am
Quote (MukavaSamu @ Jul 23 2012 05:21pm)
latasin ton pelin torrentil, mutta sain jotai outoja tiedostomuotoja. miten toi asennetaan? lähen
menee ja tuun illalla takas, iso infoo valmiiks et voin sit pelata yön


tarvit arma 2 ja sen lisärin asennettuna

http://store.steampowered.com/sub/4639/ tän paketin

ja missaat ton tarjouksen parin tunnin sisällä

This post was edited by OjjiLol on Jul 23 2012 08:29am
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Jul 23 2012 08:26am
Quote (MukavaSamu @ 23 Jul 2012 17:21)
latasin ton pelin torrentil, mutta sain jotai outoja tiedostomuotoja. miten toi asennetaan? lähen
menee ja tuun illalla takas, iso infoo valmiiks et voin sit pelata yön


jos latasit amerikan serkuilta niin sanon vaan: ei toimi.

This post was edited by Rocko on Jul 23 2012 08:26am
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jul 23 2012 08:28am
Quote (Rocko @ Jul 23 2012 01:34pm)
elektro varmaan pelin yliarvostetuin paikka. kyllä sieltä jonkun revolverin aina juoksemalla voi hakee, mutta sen jälkeen äkkiä vittuun.
pelasin jollain mutuservulla äsken ja tuli c/i. vaihdan varmaan kotimaiseen nyt.


sen takia siä onki hieno istuu dmr kanssa katoilla kun jengi yrittää hakee juoksurevolverinsa :3
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Jul 23 2012 08:40am
Quote (EasyCoolWin @ 23 Jul 2012 17:28)
sen takia siä onki hieno istuu dmr kanssa katoilla kun jengi yrittää hakee juoksurevolverinsa :3


baah ei siinä oo mitään haastetta :D katotaan jos pääsen airfieldille nyt. tää AWS on aika vitun jepa.
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Jul 23 2012 12:36pm
kävin pelastaan kaverin snipu kynsistä, lootattiin parit militaryt, myöhemmin airfieldille. on tää AWS ihan ylivoimanen ase.
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Jul 23 2012 01:39pm
joku koitti elektrossa ampua miuta, sujahti viereen luoti kaks kertaa :D

tuli vähä kiirus karkuu siitä kohalta, onneks en ollu paikoillaa ku se alko räiskimää
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jul 23 2012 03:12pm
Monesti harkittin ton hankkimista, mutta ei sitä jaksa yksin alkaa vetelee. Tarttu saleista kaikkea muuta mukavaa casual-gamingiin sopivaa käpälään
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Jul 23 2012 04:43pm
airfieldi lootattu. lisää pökköä pesään.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234541Next
Add Reply New Topic New Poll