d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Iloinen Iphonen Omistaja > ... Mitähä Sitä Tuli Tehtyä
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jul 22 2012 06:55am
Quote (Napi @ Jul 22 2012 02:21am)
taitaa iphonet hajoilla eniten tiputtamisesta. s2 kestäny parin metrin tiputuksen kirjahyllyltä koska tärinähälytys :D


Vitut hajoa, tä vanha ainakaan. Tiputtanu tän kännissä 500 kertaa rinnan korkeudelta asfaltille, vieläkin toimii.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 22 2012 06:56am
on se kyllä jännä ku ei nykyään kapulat kestä pudottamista metrin korkeudelta :rofl:

This post was edited by Rzi on Jul 22 2012 06:56am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 22 2012 06:57am
Quote (ambid @ 22 Jul 2012 15:55)
Vitut hajoa, tä vanha ainakaan. Tiputtanu tän kännissä 500 kertaa rinnan korkeudelta asfaltille, vieläkin toimii.


onko sulla kauheet manboobsit jos o nii mont kertaa tippunu ni pakko sanoo et pakko olla aika matala tämä rinnan korkeus
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jul 22 2012 07:00am
Quote (PMS @ Jul 22 2012 02:57pm)
onko sulla kauheet manboobsit jos o nii mont kertaa tippunu ni pakko sanoo et pakko olla aika matala tämä rinnan korkeus


Miten ne manboobsit liittyy mihinkään? En pidä kännykkaa tissien päällä. Kännissä toi lipsahtaa usein käsistä ku yrittää kirjottaa vaikka viestiä ja juu se on lähellä naamaa kun kirjottaa, ei muuten nää mitä kirjottaa.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 22 2012 07:01am
Quote (ambid @ 22 Jul 2012 16:00)
Miten ne manboobsit liittyy mihinkään? En pidä kännykkaa tissien päällä. Kännissä toi lipsahtaa usein käsistä ku yrittää kirjottaa vaikka viestiä ja juu se on lähellä naamaa kun kirjottaa, ei muuten nää mitä kirjottaa.


jaajaa
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jul 22 2012 07:05am
Quote (PMS @ Jul 22 2012 03:01pm)
jaajaa


Vaikee kirjottaa jos kännykkä on tissien päällä. Ei se pysy siinä kunnolla voisin veikata.

En löytäny ku yhen kuvan itestäni koneelta, voit tästä kuitenki yrittää päätellä tissien kokoa :D
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jul 22 2012 07:28am
Quote (ambid @ Jul 22 2012 04:05pm)
Vaikee kirjottaa jos kännykkä on tissien päällä. Ei se pysy siinä kunnolla voisin veikata.

En löytäny ku yhen kuvan itestäni koneelta, voit tästä kuitenki yrittää päätellä tissien kokoa :D
http://i177.photobucket.com/albums/w208/ambid/np.jpg


vanha kuva, homo
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jul 22 2012 07:29am
Quote (Gastly @ Jul 22 2012 01:28pm)
vanha kuva, homo


Aku'd, iso legit Aku back.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 22 2012 07:32am
Quote (ambid @ 22 Jul 2012 16:05)
Vaikee kirjottaa jos kännykkä on tissien päällä. Ei se pysy siinä kunnolla voisin veikata.

En löytäny ku yhen kuvan itestäni koneelta, voit tästä kuitenki yrittää päätellä tissien kokoa :D
http://i177.photobucket.com/albums/w208/ambid/np.jpg


8888888888888888----DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

HAJOSIN AIKA PAHASTI ::: D
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 22 2012 07:55am
Quote (ambid @ 22 Jul 2012 16:05)
Vaikee kirjottaa jos kännykkä on tissien päällä. Ei se pysy siinä kunnolla voisin veikata.

En löytäny ku yhen kuvan itestäni koneelta, voit tästä kuitenki yrittää päätellä tissien kokoa :D
http://i177.photobucket.com/albums/w208/ambid/np.jpg

sähän oot kääntyny sillee ettei rinta näy..
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll