Quote (ambid @ 22 Jul 2012 16:05)
Vaikee kirjottaa jos kännykkä on tissien päällä. Ei se pysy siinä kunnolla voisin veikata.
En löytäny ku yhen kuvan itestäni koneelta, voit tästä kuitenki yrittää päätellä tissien kokoa

http://i177.photobucket.com/albums/w208/ambid/np.jpg
8888888888888888----DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
HAJOSIN AIKA PAHASTI ::: D