joo joo oon herän toissa päivän aamul ja siit asti juonu viinaa, maistan lirpsuu, ja poltellu kukkaa. Taisin kyl pokaa elämäni naisen ihan randomist

:D alkaa kyl oleen aika vitun tillin tallin riks raks poks ajatus ei kule enää yhtää ja keho irtisanoo ittensä. koht on pakko mennä levyttää. Terveisin Kotkan meripäiviltä. peace out
PS. huomen joutuu maistelee happoo ja sit loppuu sekoilut, pakko vähä skarppaa sen muijan takii

/e en tijä jos täst tulee warn, mut ihan sama ja ei paljoo kiinnosta ja sillee
/ee aa nii joo oon muuten ihan kunnollinen, mut meripäivil tulee sekoiltuu
This post was edited by 4lc0h0lic on Jul 28 2012 05:25pm