d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Epäterveys > On
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,074
Joined: Jan 26 2007
Gold: 0.00
Jul 28 2012 05:21pm
joo joo oon herän toissa päivän aamul ja siit asti juonu viinaa, maistan lirpsuu, ja poltellu kukkaa. Taisin kyl pokaa elämäni naisen ihan randomist :D :D alkaa kyl oleen aika vitun tillin tallin riks raks poks ajatus ei kule enää yhtää ja keho irtisanoo ittensä. koht on pakko mennä levyttää. Terveisin Kotkan meripäiviltä. peace out

PS. huomen joutuu maistelee happoo ja sit loppuu sekoilut, pakko vähä skarppaa sen muijan takii :D

/e en tijä jos täst tulee warn, mut ihan sama ja ei paljoo kiinnosta ja sillee

/ee aa nii joo oon muuten ihan kunnollinen, mut meripäivil tulee sekoiltuu :P

This post was edited by 4lc0h0lic on Jul 28 2012 05:25pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 28 2012 05:24pm
Quote (4lc0h0lic @ 29 Jul 2012 02:21)
joo joo oon herän toissa päivän aamul ja siit asti juonu viinaa, maistan lirpsuu, ja poltellu kukkaa. Taisin kyl pokaa elämäni naisen ihan randomist :D :D alkaa kyl oleen aika vitun tillin tallin riks raks poks ajatus ei kule enää yhtää ja keho irtisanoo ittensä. koht on pakko mennä levyttää. Terveisin Kotkan meripäiviltä. peace out

PS. huomen joutuu maistelee happoo ja sit loppuu sekoilut, pakko vähä skarppaa sen muijan takii :D

/e en tijä jos täst tulee warn, mut ihan sama ja ei paljoo kiinnosta ja sillee


vinkattu ja sillee
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll