d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Moi > Terve
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 20 2012 03:49pm
Quote (Saimoz @ Jul 20 2012 11:24pm)
Voi, saa ja pitää.


Quote (Affii @ Jul 20 2012 11:29pm)
haha aamuja :evil:


:(
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 20 2012 03:51pm
> ekat lomat
> vietä ne jspssä
> ???
> profit
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 20 2012 03:52pm
Quote (Napi @ 21 Jul 2012 00:51)
> ekat lomat
> vietä ne jspssä
> ???
> profit


.......
parempi se ku mennä jonnekki vetää perseet
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 20 2012 03:53pm
Quote (Rzi @ 21 Jul 2012 00:52)
.......
parempi se ku mennä jonnekki vetää perseet

...
no kuka sanoikaan, että liikevoitto on huono asia
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 20 2012 03:56pm
Quote (Napi @ Jul 21 2012 12:51am)
> ekat lomat
> vietä ne jspssä
> ???
> profit


hölmö jätkä.

olin ulkon. tulin takaisin kotiin.

-_-
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 20 2012 03:58pm
Quote (rumpali @ 21 Jul 2012 00:56)
hölmö jätkä.

olin ulkon. tulin takaisin kotiin.

-_-

-_-
et sä mitää profitteja päivärahoilla tee jos oot joka lomat vaa dogaamas

This post was edited by Napi on Jul 20 2012 04:03pm
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
Jul 20 2012 04:06pm
Moooi
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll