Quote (BebebBurns @ 20 Jul 2012 20:03)
kuulemma vast lähivuosina tullu liharuokaa vaihtoehoksi, minkähintasii noi (kasvis)safkat on?
ihan autolla tullaan porukalla
en osaa tarkalleen sanoo, alle kympin kuiteki.
iha messevän kokonen annos oli kyl, sellane iso pahvilautanen niin täytee sullottu et meinaa siin horjues lentää safkat maaha