d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lpr Hcfest
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 20 2012 05:32pm
ei natsaa tuo hcpunk sen vertaa että lähtisin
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 20 2012 08:10pm
Quote (BebebBurns @ 20 Jul 2012 20:03)
kuulemma vast lähivuosina tullu liharuokaa vaihtoehoksi, minkähintasii noi (kasvis)safkat on?
ihan autolla tullaan porukalla

en osaa tarkalleen sanoo, alle kympin kuiteki.
iha messevän kokonen annos oli kyl, sellane iso pahvilautanen niin täytee sullottu et meinaa siin horjues lentää safkat maaha
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 21 2012 07:45am
tuollaki ois ollu vegesafka koju :evil:

jos sitä kohta jaksas taas lähteä!

This post was edited by Sere on Jul 21 2012 07:49am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 21 2012 08:06am
Quote (Sere @ 21 Jul 2012 16:45)
tuollaki ois ollu vegesafka koju :evil:

jos sitä kohta jaksas taas lähteä!

jos näät emmaa sano terkkui :D sellane lyhyt mut jättimäiset rinnat
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jul 23 2012 06:01pm
oli kyl loistavat festit! ei tosin hirveesti ollu vielä mein keikalla porukkaa paikalla, mut silti oli kyl helvetin siistiä!
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 24 2012 07:47am
Quote (EreKaiser @ Jul 24 2012 02:01am)
oli kyl loistavat festit! ei tosin hirveesti ollu vielä mein keikalla porukkaa paikalla, mut silti oli kyl helvetin siistiä!


:D itse menin perjantaina paikan päälle vasta enneku Kyre ja duunarit alko soittaan! :evil:
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 24 2012 07:57am
Quote (EreKaiser @ 24 Jul 2012 03:01)
oli kyl loistavat festit! ei tosin hirveesti ollu vielä mein keikalla porukkaa paikalla, mut silti oli kyl helvetin siistiä!

oliks mitää aikasempii vuosii verrattun
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 26 2012 08:31am
huomen aamulla sit puntalaan : ]
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 26 2012 08:37am
Quote (BebebBurns @ 26 Jul 2012 17:31)
huomen aamulla sit puntalaan : ]

nyt vituttaa. ei se voi huomen jo alkaa?

This post was edited by Napi on Jul 26 2012 08:37am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 26 2012 08:40am
Quote (Napi @ Jul 26 2012 04:37pm)
nyt vituttaa. ei se voi huomen jo alkaa?


kylkyl, lainaas joltain
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll