d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > There Are Currently 6 User(s) Browsing This Forum > Miksette Postaa
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 18 2012 04:49am
Quote (MukavaSamu @ 18 Jul 2012 13:37)
lahjattomat treenaa. saattaa kyl johtuu siitä, että nukun tuo kattotuuletin pääl. muuten nii kuuma.
pitää koittaa joku ilta ettei oo pääl. mitä ärtsi?


eihän tässä. oisko pillereitä?

This post was edited by Rzi on Jul 18 2012 04:49am
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jul 18 2012 05:59am
Quote (Rzi @ 18 Jul 2012 13:49)
eihän tässä. oisko pillereitä?


ois
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 18 2012 06:10am
Quote (Rzi @ Jul 18 2012 11:49am)
eihän tässä. oisko pillereitä?


emmä oo ryynösiä vetäny koskaa.
Member
Posts: 10,074
Joined: Jan 26 2007
Gold: 0.00
Jul 18 2012 06:37am
+1 ty
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 18 2012 06:43am
Quote (4lc0h0lic @ 18 Jul 2012 14:37)
+1 ty


^_^
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 18 2012 06:53am
Quote (olmi @ 18 Jul 2012 01:12)
aika hiljasta on

tiäkkö/muistakko sellasta pientä neekeripoikaa viialasta? se katos ku pieru saharaan ilmottamatta mitään
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 18 2012 06:53am
Quote (MukavaSamu @ 18 Jul 2012 15:10)
emmä oo ryynösiä vetäny koskaa.


höh
Member
Posts: 74,816
Joined: Nov 21 2002
Gold: 102.51
Jul 18 2012 08:21am
66 User(s) are browsing this Forum (60 Guests and 0 Anonymous Users)
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 18 2012 08:31am
Quote (trader @ 18 Jul 2012 17:21)
66 User(s) are browsing this Forum (60 Guests and 0 Anonymous Users)


tällä softilla o iha komee joindate
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 18 2012 08:46am
Quote (PMS @ 18 Jul 2012 17:31)
tällä softilla o iha komee joindate

mitenhä paljo maksanu ? :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll