Quote (Deep_Forrest @ 14 Jul 2012 18:26)
ketä noi lapset oikeesti on.. noi pitäs tönästä vittuun suomest
http://irc-galleria.net/user/esapaskulkee katunimellä "esapas"
hurja jätkä kyllä, yks itä-savonlinnan pääpahiksista, toi jäbä tuli kerran yksin meijän kerhomajalle, veti sen uzilla kunnon drive-by shooting, vittu sitä mustelmien määrää..
viljami sai muovikuulan kurkkuunsa ja meinas tukehtua
This post was edited by Napi on Jul 15 2012 08:32am