☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Perjantai
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 738
Replies: 32
Track Topic
Deep_Forrest
Member
Posts: 83
Joined: Jul 13 2012
Gold
:
165.00
#21
Jul 13 2012 11:45am
Quote (ambid @ Jul 13 2012 08:25am)
Varmaan 400e edestä viskejä pöydällä
http://murobbs.plaza.fi/images/smilies/smoker.gif
;D asiaa!
Napi
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold
:
556.34
#22
Jul 13 2012 12:48pm
Quote (ambid @ 13 Jul 2012 18:25)
Varmaan 400e edestä viskejä pöydällä
http://murobbs.plaza.fi/images/smilies/smoker.gif
hah
mun haaremin naiset makso 200.000 € / kpl.
eihän 400€ edes saa yhtä pulloa _viskiä_
This post was edited by Napi on Jul 13 2012 12:49pm
Deep_Forrest
Member
Posts: 83
Joined: Jul 13 2012
Gold
:
165.00
#23
Jul 13 2012 03:45pm
Quote (Napi @ Jul 13 2012 11:48am)
hah
mun haaremin naiset makso 200.000 € / kpl.
eihän 400€ edes saa yhtä pulloa _viskiä_
Nicouz
Member
Posts: 12,520
Joined: Sep 27 2005
Gold
:
7,678.49
#24
Jul 14 2012 04:09am
Lauantai
Discuss
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#25
Jul 14 2012 04:21am
Quote (Nicouz @ 14 Jul 2012 13:09)
Lauantai
Discuss
päivä siinä missä muutki
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#26
Jul 14 2012 04:31am
Quote (Nicouz @ Jul 14 2012 12:09pm)
Lauantai
Discuss
sana jossa 8 kirjainta, mm. 3 kertaa a
Wanizky
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold
:
1,767.00
#27
Jul 14 2012 04:49am
tää meni hyvin, olin ollu kuulemma yksin baarissa, sit aamulla herään jonku luota.. Ite nukun sen sängyssä ja ite muijja lattialla... WAY TO GO
eikä mitää muistikuvia.. :8
This post was edited by wani on Jul 14 2012 04:49am
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#28
Jul 14 2012 04:55am
Quote (wani @ 14 Jul 2012 13:49)
tää meni hyvin, olin ollu kuulemma yksin baarissa, sit aamulla herään jonku luota.. Ite nukun sen sängyssä ja ite muijja lattialla... WAY TO GO
eikä mitää muistikuvia.. :8
alkoholistin merkki
Sere
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#29
Jul 14 2012 05:12am
oli kyllä suht tukeva humala
ambid
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold
:
311.54
#30
Jul 14 2012 06:24am
Quote (Napi @ Jul 13 2012 08:48pm)
hah
mun haaremin naiset makso 200.000 € / kpl.
eihän 400€ edes saa yhtä pulloa _viskiä_
Saahan sillä vaikka mitä hyviä ;<
Mm. Laphroaig 10v ~50e, Ardberg 10v ~50e, Lagavulin 16v ~80e, Smokehead 18v ~100e jne.
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact