d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Perjantai
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 83
Joined: Jul 13 2012
Gold: 165.00
Jul 13 2012 11:45am
Quote (ambid @ Jul 13 2012 08:25am)
Varmaan 400e edestä viskejä pöydällä http://murobbs.plaza.fi/images/smilies/smoker.gif


;D asiaa!
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 13 2012 12:48pm
Quote (ambid @ 13 Jul 2012 18:25)
Varmaan 400e edestä viskejä pöydällä http://murobbs.plaza.fi/images/smilies/smoker.gif

hah :D mun haaremin naiset makso 200.000 € / kpl.
eihän 400€ edes saa yhtä pulloa _viskiä_ :rofl:

This post was edited by Napi on Jul 13 2012 12:49pm
Member
Posts: 83
Joined: Jul 13 2012
Gold: 165.00
Jul 13 2012 03:45pm
Quote (Napi @ Jul 13 2012 11:48am)
hah :D mun haaremin naiset makso 200.000 € / kpl.
eihän 400€ edes saa yhtä  pulloa _viskiä_ :rofl:


:thumbsup:
Member
Posts: 12,520
Joined: Sep 27 2005
Gold: 7,678.49
Jul 14 2012 04:09am
Lauantai

Discuss
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 14 2012 04:21am
Quote (Nicouz @ 14 Jul 2012 13:09)
Lauantai

Discuss


päivä siinä missä muutki
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 14 2012 04:31am
Quote (Nicouz @ Jul 14 2012 12:09pm)
Lauantai

Discuss


sana jossa 8 kirjainta, mm. 3 kertaa a
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 14 2012 04:49am
tää meni hyvin, olin ollu kuulemma yksin baarissa, sit aamulla herään jonku luota.. Ite nukun sen sängyssä ja ite muijja lattialla... WAY TO GO

eikä mitää muistikuvia.. :8

This post was edited by wani on Jul 14 2012 04:49am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 14 2012 04:55am
Quote (wani @ 14 Jul 2012 13:49)
tää meni hyvin, olin ollu kuulemma yksin baarissa, sit aamulla herään jonku luota.. Ite nukun sen sängyssä ja ite muijja lattialla... WAY TO GO

eikä mitää muistikuvia.. :8


alkoholistin merkki
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 14 2012 05:12am
oli kyllä suht tukeva humala
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jul 14 2012 06:24am
Quote (Napi @ Jul 13 2012 08:48pm)
hah :D mun haaremin naiset makso 200.000 € / kpl.
eihän 400€ edes saa yhtä  pulloa _viskiä_ :rofl:


Saahan sillä vaikka mitä hyviä ;<

Mm. Laphroaig 10v ~50e, Ardberg 10v ~50e, Lagavulin 16v ~80e, Smokehead 18v ~100e jne.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll