[QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:51][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:18][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:17][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc
No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]
hieno quote hermanni[/QUOTE]
En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]
noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]
juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]
nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]
Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]
jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]
sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]
ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]
Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.
[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]
no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]
ei se syty edes usko pois[/QUOTE]
hmp..

noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]
ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]
Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]
entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]
Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]
vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]
Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]
haha iha perus, ainoo et tää o muijjan kämppä XD[/QUOTE]
:DD
Tulin muute saunasta, teki qtaa[/QUOTE]
dodiih hyvä juttu sit, ite suututin ämmän puhelimessa XD koht nuQ ku taas töihin ja klo 5 herätys, fissiin tammikuuhun saakka saa tehdä ny näit hommii