d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ilmast Fg!
Prev123
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 12 2012 09:38am
Quote (wani @ 12 Jul 2012 18:30)
Ei oo jaksanu pelata juhannuksen jälkee kunnolla nii ei oo oikee FG:tä ees tullukkaa...


sun kandeis lähettää mulle 1.5k ja risat että saat 30k täytee. tai sitte laittaa kaikki mulle ni laitan sit takas
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 12 2012 09:53am
Quote (PMS @ 12 Jul 2012 15:38)
sun kandeis lähettää mulle 1.5k ja risat että saat 30k täytee. tai sitte laittaa kaikki mulle ni laitan sit takas


houkutteleva tarjous mutta pakko sanoa ei. ^_^
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jul 12 2012 09:55am
Quote (wani @ 12 Jul 2012 17:53)
houkutteleva tarjous mutta pakko sanoa ei.  ^_^


vippaa mulle rahat level jobiin hardcorelle, en jaksa grindaa 8h et saan 60.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 12 2012 09:58am
Quote (hartwall @ 12 Jul 2012 15:55)
vippaa mulle rahat level jobiin hardcorelle, en jaksa grindaa 8h et saan 60.


Aika softi meno muutenki et maksaa taikka palauttaa questit 3x et saa 60... :wacko:

This post was edited by wani on Jul 12 2012 09:58am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 12 2012 10:32am
Quote (wani @ 12 Jul 2012 18:53)
houkutteleva tarjous mutta pakko sanoa ei.  ^_^


noh jos tonni fgtä ja risat rapsahtaa tililleni niin voisin aloittaa d3 ku lähtisin heti hakee anttilast d3 ku kaupat menee kii klo 9
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 12 2012 10:37am
Quote (hartwall @ 12 Jul 2012 18:55)
vippaa mulle rahat level jobiin hardcorelle, en jaksa grindaa 8h et saan 60.


......
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll