d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tacokysymys > TÄnne NÄin
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jul 9 2012 12:13pm
Vitun tyhmä kysymys.

Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 9 2012 12:25pm
Tuoreena: paprika,kurkku,tomaatti,salaatti oman maun mukaan.
Paljon maustettuupaistijauhelihaa, juustoraastetta, ketsuppii, tacokastiketta.
Ja jos tuntuu et jotai viel ni vaikka tonnikalaa :D
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jul 9 2012 12:33pm
Quote (A2K @ 9 Jul 2012 19:25)
Tuoreena: paprika,kurkku,tomaatti,salaatti oman maun mukaan.
Paljon maustettuupaistijauhelihaa, juustoraastetta, ketsuppii, tacokastiketta.
Ja jos tuntuu et jotai viel ni vaikka tonnikalaa :D


Ei nyt helvetti tonnikalaa..
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jul 9 2012 12:34pm
TUNGEN SEN PASKA BUSSIN VIDEON MUT TACOIHIN AINA

SIIS HYI VITTU TÄÄ BUSSI ON PERSEEST

This post was edited by BatGirl on Jul 9 2012 12:35pm
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jul 9 2012 12:39pm
Quote (BatGirl @ 9 Jul 2012 19:34)
TUNGEN SEN PASKA BUSSIN VIDEON MUT TACOIHIN AINA

SIIS HYI VITTU TÄÄ BUSSI ON PERSEEST


Nervier ... lost 8 k fg by him thanks. :'( :cry: :wub:

This post was edited by ApiN on Jul 9 2012 12:39pm
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 9 2012 12:39pm
Quote (ApiN @ 9 Jul 2012 21:33)
Ei nyt helvetti tonnikalaa..


paistettuna kananmunan kaa se o aika hyvää oikeesti :D
ja myös siis ilman, mut paree sen kaa
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jul 9 2012 12:46pm
Quote (A2K @ 9 Jul 2012 19:39)
paistettuna kananmunan kaa se o aika hyvää oikeesti :D
ja myös siis ilman, mut paree sen kaa


No ite en tunaa pistäis tacoje/tortillan kaa..

Tulee mieleen pakkosyönti salin jälkee vaa :D
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 9 2012 12:56pm
Quote (ApiN @ 9 Jul 2012 21:46)
No ite en tunaa pistäis tacoje/tortillan kaa..

Tulee mieleen pakkosyönti salin jälkee vaa :D


heh. :D en mäkää joka kerta. mut välil laitan vähä lisä täytettä :p

ja välil jätän sen lätynki pois. syön vaan täytteet lautasel :p ei sekään hassumpaa oo. melkeempä parempaa
Member
Posts: 3,377
Joined: Jan 6 2010
Gold: 1,993.00
Jul 9 2012 03:13pm
Itse tykkään sujauttaa sinne väliin pari "nachoa" lisäks, tuo mukavaa "rapeutta" :evil:
Member
Posts: 15,330
Joined: Apr 8 2009
Gold: 3,560.00
Jul 10 2012 03:53am
Quote (BatGirl @ Jul 9 2012 09:34pm)
TUNGEN SEN PASKA BUSSIN VIDEON MUT TACOIHIN AINA

SIIS HYI VITTU TÄÄ BUSSI ON PERSEEST


SIIS HYI VITTU PASKA BUSSI!!!!!


KIITOS IHMISET, TULI HYVIÄ TACOJA!
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll