☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Tacokysymys > TÄnne NÄin
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 783
Replies: 36
Track Topic
ApiN
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold
:
4.46
#21
Jul 9 2012 12:13pm
Vitun
tyhmä
kysymys.
A2K
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold
:
0.01
Warn: 10%
#22
Jul 9 2012 12:25pm
Tuoreena: paprika,kurkku,tomaatti,salaatti oman maun mukaan.
Paljon maustettuupaistijauhelihaa, juustoraastetta, ketsuppii, tacokastiketta.
Ja jos tuntuu et jotai viel ni vaikka tonnikalaa
ApiN
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold
:
4.46
#23
Jul 9 2012 12:33pm
Quote (A2K @ 9 Jul 2012 19:25)
Tuoreena: paprika,kurkku,tomaatti,salaatti oman maun mukaan.
Paljon maustettuupaistijauhelihaa, juustoraastetta, ketsuppii, tacokastiketta.
Ja jos tuntuu et jotai viel ni vaikka tonnikalaa
Ei nyt helvetti tonnikalaa..
BatGirl
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold
:
0.53
#24
Jul 9 2012 12:34pm
TUNGEN SEN PASKA BUSSIN VIDEON MUT TACOIHIN AINA
SIIS HYI VITTU TÄÄ BUSSI ON PERSEEST
This post was edited by BatGirl on Jul 9 2012 12:35pm
ApiN
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold
:
4.46
#25
Jul 9 2012 12:39pm
Quote (BatGirl @ 9 Jul 2012 19:34)
TUNGEN SEN PASKA BUSSIN VIDEON MUT TACOIHIN AINA
SIIS HYI VITTU TÄÄ BUSSI ON PERSEEST
Nervier ... lost 8 k fg by him thanks. :'(
This post was edited by ApiN on Jul 9 2012 12:39pm
A2K
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold
:
0.01
Warn: 10%
#26
Jul 9 2012 12:39pm
Quote (ApiN @ 9 Jul 2012 21:33)
Ei nyt helvetti tonnikalaa..
paistettuna kananmunan kaa se o aika hyvää oikeesti
ja myös siis ilman, mut paree sen kaa
ApiN
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold
:
4.46
#27
Jul 9 2012 12:46pm
Quote (A2K @ 9 Jul 2012 19:39)
paistettuna kananmunan kaa se o aika hyvää oikeesti
ja myös siis ilman, mut paree sen kaa
No ite en tunaa pistäis tacoje/tortillan kaa..
Tulee mieleen pakkosyönti salin jälkee vaa
A2K
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold
:
0.01
Warn: 10%
#28
Jul 9 2012 12:56pm
Quote (ApiN @ 9 Jul 2012 21:46)
No ite en tunaa pistäis tacoje/tortillan kaa..
Tulee mieleen pakkosyönti salin jälkee vaa
heh.
en mäkää joka kerta. mut välil laitan vähä lisä täytettä
ja välil jätän sen lätynki pois. syön vaan täytteet lautasel
ei sekään hassumpaa oo. melkeempä parempaa
AnnanKaikkiiTurpaan
Member
Posts: 3,377
Joined: Jan 6 2010
Gold
:
1,993.00
#29
Jul 9 2012 03:13pm
Itse
tykkään
sujauttaa
sinne
väliin
pari
"nachoa" lisäks, tuo
mukavaa
"rapeutta"
OpO
Member
Posts: 15,330
Joined: Apr 8 2009
Gold
:
3,560.00
#30
Jul 10 2012 03:53am
Quote (BatGirl @ Jul 9 2012 09:34pm)
TUNGEN SEN PASKA BUSSIN VIDEON MUT TACOIHIN AINA
SIIS HYI VITTU TÄÄ BUSSI ON PERSEEST
SIIS HYI VITTU PASKA BUSSI!!!!!
KIITOS IHMISET, TULI HYVIÄ TACOJA!
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact