d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Jätin Sit Muijjan > Paska Fiilis
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jul 8 2012 06:19am
No voi rähmä
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 8 2012 06:30am
Quote (EasyCoolWin @ 8 Jul 2012 13:50)
On varmaan olemassa jotain kriisinumeroita mihin voit soitta jos sulla ei oo kuuntelijoita, siä saat enemmän apua kun diablo 2 java sever sivuilla ettei tarvi teiniangstaa vuotta rofl…

Ja puolil niist ihmisist ketkä vihaa täällä naisia ei ole ollu suhteessa ^_^



Tää , behehän tais ulista mikolle kun se teki topiccia joku vuos si.
Nyt se on ite ulisees tääl jostai 10x
turhemmasta asiasta


älä lässytä
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jul 9 2012 05:47am
vklp porii.. anna exäs numba :)
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 9 2012 08:16am
niitä tulee ja menee, tosin asia eri jos oikeesti rakastit :)

e: mutta epäilen jos ite menit jättään..

This post was edited by wani on Jul 9 2012 08:16am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 9 2012 10:03am
päätettiin vielä kuitenkin yrittää vaikka on niin paljon erimielisyyksiä mutta täytyy tehdä molempien enemmän kompromisseja :)
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jul 9 2012 12:20pm
<3 :wub:
Quote (PMS @ 9 Jul 2012 17:03)
päätettiin vielä kuitenkin yrittää vaikka on niin paljon erimielisyyksiä mutta täytyy tehdä molempien enemmän kompromisseja  :)


Quote (PMS @ 9 Jul 2012 17:03)
päätettiin vielä kuitenkin yrittää vaikka on niin paljon erimielisyyksiä mutta täytyy tehdä molempien enemmän kompromisseja  :)


<3 :wub:
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jul 9 2012 12:56pm
Quote (PMS @ Jul 9 2012 06:03pm)
päätettiin vielä kuitenkin yrittää vaikka on niin paljon erimielisyyksiä mutta täytyy tehdä molempien enemmän kompromisseja  :)


onnea matkaan, nopeita muutoksia on vain vaikeeta tehdä.. itellä meni 2v
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jul 9 2012 05:40pm
vittu näät tossun al
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Jul 10 2012 06:55pm
Kas kohtalo toveri. Meki täs pähkäillää jottapa alkaako suhde paranee. Kumpiki ollaa vitun tyhmii.
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jul 11 2012 10:23am
Quote (Finnish @ 11 Jul 2012 03:55)
Kas kohtalo toveri. Meki täs pähkäillää jottapa alkaako suhde paranee. Kumpiki ollaa vitun tyhmii.


:thumbsup:
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll