On varmaan olemassa jotain kriisinumeroita mihin voit soitta jos sulla ei oo kuuntelijoita, siä saat enemmän apua kun diablo 2 java sever sivuilla ettei tarvi teiniangstaa vuotta rofl…
Ja puolil niist ihmisist ketkä vihaa täällä naisia ei ole ollu suhteessa

Tää , behehän tais ulista mikolle kun se teki topiccia joku vuos si.
Nyt se on ite ulisees tääl jostai 10x
turhemmasta asiasta