d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lauantai
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jul 8 2012 09:57am
voi luoja mitä ripulia tähänkin lankaan on postattu kriteerillä "EEPPISTÄ MUSIIKKIA"

Sellasta vetistä, mustaa ripulia joka tulee hirveellä paineella ja sotkee pöntön ulkopuoleltakin. Noin 83* astetta kuumaa. Sellasta ripulia.

This post was edited by Rupsu on Jul 8 2012 09:57am
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jul 8 2012 10:00am
Quote (Rupsu @ Jul 8 2012 03:57pm)
voi luoja mitä ripulia tähänkin lankaan on postattu kriteerillä "EEPPISTÄ MUSIIKKIA"

Sellasta vetistä, mustaa ripulia joka tulee hirveellä paineella ja sotkee pöntön ulkopuoleltakin. Noin 83* astetta kuumaa. Sellasta ripulia.


Mulla tulee just sellasta pyllyst as we speak, ei tunnu kivalta ku polttaa pakaroita ;(

Näin btw mikäs se video olikaa mis pojjaat soitti helsingin keskustas grindcorea (oliko peräti taiteidenyössä?) /w link
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jul 8 2012 10:03am
Quote (Rumilus @ 8 Jul 2012 19:00)
Mulla tulee just sellasta pyllyst as we speak, ei tunnu kivalta ku polttaa pakaroita ;(

Näin btw mikäs se video olikaa mis pojjaat soitti helsingin keskustas grindcorea (oliko peräti taiteidenyössä?) /w link


Se oli Jkylässä vanhan limutehtaan pihalla, ylämaan yössä.

Ramin kuntopolku.



...Ellet nyt sit tarkota viime viikkosta Tuskan esiintymistä.

//E: Siin on kyl KUNNON paskaa.


Ja tsemppiä ripulin kanssa.

This post was edited by Rupsu on Jul 8 2012 10:03am
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jul 8 2012 10:12am
Quote (Rupsu @ Jul 8 2012 04:03pm)
Se oli Jkylässä vanhan limutehtaan pihalla, ylämaan yössä.

Ramin kuntopolku.



...Ellet nyt sit tarkota viime viikkosta Tuskan esiintymistä.

//E: Siin on kyl KUNNON paskaa.


Ja tsemppiä ripulin kanssa.


Joo tota kuntopolkua tarkotin, tattista!


juu np, iso ribali jatkuu, pinnistän kovasti ja juon olutta
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jul 8 2012 10:13am
Quote (Rupsu @ 8 Jul 2012 19:03)
Se oli Jkylässä vanhan limutehtaan pihalla, ylämaan yössä.

Ramin kuntopolku.



...Ellet nyt sit tarkota viime viikkosta Tuskan esiintymistä.

//E: Siin on kyl KUNNON paskaa.


Ja tsemppiä ripulin kanssa.


On muuten hauska bändi, samasta kaupungista. Oli aika huvittava tapaus kun kaveri Hollannista tiesi kyseisen bändin.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll