Quote (Rumilus @ 8 Jul 2012 19:00)
Mulla tulee just sellasta pyllyst as we speak, ei tunnu kivalta ku polttaa pakaroita ;(
Näin btw mikäs se video olikaa mis pojjaat soitti helsingin keskustas grindcorea (oliko peräti taiteidenyössä?) /w link
Se oli Jkylässä vanhan limutehtaan pihalla, ylämaan yössä.
Ramin kuntopolku.
...Ellet nyt sit tarkota viime viikkosta Tuskan esiintymistä.
//E: Siin on kyl KUNNON paskaa.
Ja tsemppiä ripulin kanssa.
This post was edited by Rupsu on Jul 8 2012 10:03am